Nu är jag ju inne i luftfuktarsvängen..Ja den brukar funka mot allt så blev lite förvånad när de inte hjälpte.
Har inte så mycket erfarenhet själv ännu men har läst om många som blivit hjälpta mot torr hud.
Kanske kan vara värt att googla iaf?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är jag ju inne i luftfuktarsvängen..Ja den brukar funka mot allt så blev lite förvånad när de inte hjälpte.
Jo då, tyckte han andades bättre.!@DarkInNight vad roligt att höra att natten var bättre
Vitlök är bra mot vampyrerJo då, tyckte han andades bättre.!
Meeen knölade en hel del, kanske har med att göra att jag åt en massa vitlök på kvällen.
Haha va!?Vitlök är bra mot vampyrer
Nej inte han. Nu är han ju skyddad av vitlöken mot vampyrernaHaha va!?
Min lilla pojk är ingen vampyr
Du menar sååNej inte han. Nu är han ju skyddad av vitlöken mot vampyrerna
Nu är jag ju inne i luftfuktarsvängen..
Har inte så mycket erfarenhet själv ännu men har läst om många som blivit hjälpta mot torr hud.
Kanske kan vara värt att googla iaf?
Min kille är ju 7,5 månad nu och tycker verkligen att det där med att sitta är överskattat. Han har absolut ingen lust att ens träna. Kan sitta några sekunder men sen måste han iväg och då funkar det ju inte att sitta då måste man ju ner på mage.Dum fråga kanske. Har dålig koll på sånt här känner jag. Men när brukar dom börja kunna sitta lite själva? Fröken är ju stadig sålänge man hjälper till med balansen. Men om hon lutar åt nåt håll så försöker hon ju inte räta upp själv utan välter då istället.
Känns även som hon har varit sen att rulla? Tycker jag läser överallt att dom rullat när dom är några veckor bara. Det gjorde ju iofs vår tjej med nån gång men lite mer av tur än skicklighet skulle ja tro. Det är först nu när hon strax är 6 månader man märker att hon verkligen vill runt och gör det medvetet.
Dum fråga kanske. Har dålig koll på sånt här känner jag. Men när brukar dom börja kunna sitta lite själva? Fröken är ju stadig sålänge man hjälper till med balansen. Men om hon lutar åt nåt håll så försöker hon ju inte räta upp själv utan välter då istället.
Känns även som hon har varit sen att rulla? Tycker jag läser överallt att dom rullat när dom är några veckor bara. Det gjorde ju iofs vår tjej med nån gång men lite mer av tur än skicklighet skulle ja tro. Det är först nu när hon strax är 6 månader man märker att hon verkligen vill runt och gör det medvetet.
Är det verkligen barnakuten ni var på? Det kanske inte var en barnläkare ni pratade med?Jag blir lite matt..
Läkaren på akuten sa att det inte finns annan medicin än adrenalininhalation.
Så vi avbokade Vidars tid till barnmottagningen idag.
Nu ringde receptionisten upp och frågade om han var bättre eftersom vi avbokat. Nej det är han ju inte, men finns inget att ge, onödigt att åka in till barnkliniken då.
Men joho det fanns visst mer man kunde ge även om man är hemma.
Konstigt av akuten att tycka så.
Så nu åker vi in ändå.
Det är så olika. Det där med att rulla runt gjorde inte mina förrän de började krypa och då var dom tidiga med att sitta 4 mån, 5 mån och 6 mån.Dum fråga kanske. Har dålig koll på sånt här känner jag. Men när brukar dom börja kunna sitta lite själva? Fröken är ju stadig sålänge man hjälper till med balansen. Men om hon lutar åt nåt håll så försöker hon ju inte räta upp själv utan välter då istället.
Hemkommen och ledsen.
Visade utslag på pricktest på kattallergi.
Vi har en mycket älskad misse.
Åh nej, vilken mardröm!! Jag är inte avundsjuk på er sits just nu..Hemkommen och ledsen.
Hemkommen och ledsen.