Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte alls omöjligt att det är så. Även om de inte försvinner helt så kanske det blir mycket bättre.Vi har en idé.
Vidar är minst täppt när vi åker varm bil. Ligga ute går dock inte lika bra. Blir rosslig främst om vi sover uppe.
Har läst om många på nätet som har ihållande förkylningar pga torr inomhusmiljö. Slemhinnorna och luftvägarna blir irriterade och blir inflammerade av den torra luften.
Det är många som blivit av med långa förkylningar, torr hud och hosta när de börjat använda luftfuktare.
Så nu är vi på väg och ska köpa en. Håll tummarna att det är lösningen på Vidars luftvägsinfektioner!
Frisk luft är aldrig fel.Nu måste jag ju passa på att fråga. Varför är det viktigt att barnen sover ute? Jag är ju utomhus med fröken i sjalen både vaken och sovandes men hon blir ju aldrig sovandes ensam ute som det blir i vagn (provade men hon vaknar så snart vagnen stannar). Det var sambon som undrade varför vår bebis aldrig sover ute som grannarnas och jag hade ju inget svar på varför det skulle vara bra eller inte spelar någon roll.
Inte alls omöjligt att det är så. Även om de inte försvinner helt så kanske det blir mycket bättre.
Vi har också väldigt torr luft i våra sovrum. Så fort man kommer ut så hostar dom inte alls lika mycket.
När det varit riktigt illa så har jag bäddat ner dom ordentligt i barnvagnen så har dom fått sova ute på balkongen. Brukar göra en enorm skillnad.
Nä dåligt samvete tycker jag inte du skall ha. Finns absolut ingen anledning till det!Ah, då slutar jag genast ha dåligt samvete för det då, frisk luft får hon ju ändå. Igår gick vi vilse i skogen så det blev extra friskt.
Håller tummarna!!!Problemet med sova ute är att han vaknar väldigt snabbt av att näsan täppt igen
Meeen nu är vi hemma med dimmaskinen och mitt hopp står till den nu.
Luftfuktigheten inne var 32 när vi startade den och nu har det stigit till 36.
Problemet med sova ute är att han vaknar väldigt snabbt av att näsan täppt igen
Meeen nu är vi hemma med dimmaskinen och mitt hopp står till den nu.
Luftfuktigheten inne var 32 när vi startade den och nu har det stigit till 36.
Åh så ledsamt att höra @MoonwalkHej, läser allt ni skriver.
Jag har haft det lite tufft ett tag. Nu när jag mår bättre ser jag alltfler svårigheter som maken har. Så många och allvarliga att jag misstänker någon slags npf.
Det är svårt nog att rodda två barn och hushåll. Han vill ju gärna skylla på att det är mitt dåliga mående som har gjort att han inte får något gjort. Men tänker jag på hur det såg ut på gården när vi träffades så var det ju likadant då. Som det är nu tar han mer energi än han ger helt klart och jag börjar bli less på allvar tyvärr.
Annars är allt bra, liten växer och frodas. Storasyster tycker han börjar bli riktigt kul nu när han är större.
Vidar får också lätt eksem på kinderna. Hålls i schack med Forever livings Propolissalva.
Absolut bäst mot röd rumpa också
@Tora jodå jag tror att natten som var faktiskt var lite bättre! Och idag har han varit ovanligt glad.
Så vi har inte åkt in något mer, och hoppas slippa göra det
Åh så syndDen salvan har vi testat med. Ingen större skillnad dessvärre.
Åh så synd
På mig och mina ungar är den favorit!