Åh.. Jag är INTE avundsjuk. Hatar att flytta.Här hemma svämmar det över av flyttlådor Hade glömt (läs; förträngt) hur jobbigt det var att packa och bo bland en massa lådor. Snart packat 20 st och det känns inte ens som att vi kommit hälften ännu! 12 st gick mest åt till våra böcker, filmer och spritflaskor - dvs det som stod i tre bokhyllor. TRE. Jisses... Det gick iofs ner lite sängkläder och handdukar också, en hel flyttlåda med böcker orkar jag inte lyfta.
När vi flyttade till nuvarande hus tog det månader att ta hit allt. Vi hade ett stort hus där vi i princip inte slängt/sålt något alls utan förvarat allt bråte överallt, det fanns ju plats! Lägg till sambons motorintresse med stort garage, fyrhjuling med plog och vagnar och två projektbilar samt två vanliga bilar, släpvagn och hästtransport. Samt mitt hästintresse med 30 kvm sadelkammare till två hästar, katter akvarium och kaniner. Även hela lösdriften med tillbehör. Hua vilken tid det tog! Det är först efteråt vi börjat sortera ur/sälja/slänga saker, det fanns inte tid då