Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul att få se hur du (ni) ser ut!
Här var hon knappt en månad gammal. Helt otroligt vad fort dom växer
Haha ja precis! Det går att räkna på en hand antal gånger hon somnat av sig själv på soffan, vi blir lika chockade varje gång det händer@DarkInNight menar du så här:
Eller så här:
Mina kan somna var som helst när som helst....
GRATTIS till förlovningen!!!!
Hahaha! Men herregud!!!
Måste man sova så måste manHahaha! Men herregud!!!
Bra att ni får kollat upp det. Kan ju vara något han behöver hjälp med.Ringde barnkliniken imorse, alltså nu har Vidar varit sjuk mer eller mindre tre månader och läkaren sa sist att vi skulle höra av oss om det inte blev bättre.
En månad skulle vi få vänta innan vi skulle få komma . Usch så ursinnig jag blev.
De ringde upp senare, så vi ska få komma den tolfte.
Vi hade först en tanke på att ha det samtidigt som Vidars dop, enkelt och med med bara de absolut närmaste . Men så kände vi att lite festligheter skadar inte, så vi tar det i sommar och slå ihop våra trettioårsfester samtidigtMåste man sova så måste man
Vi gifte oss borligt med bara 20 gäster. Sen gick vi och åt på restaurang allihopa. Väldigt enkelt. Tog en vecka från det att vi bestämde oss tills vi var gifta. Det skall ju inte spela någon roll och det är ju ingen direkt skillnad men trots allt så kändes det lite speciellt att vara gift. Lite mer seriöst på något ologiskt sätt (och då hade vi redan ett barn ihop innan vi gifte oss).
Bra att ni får kollat upp det. Kan ju vara något han behöver hjälp med.
Jag har ju två barn på förskola och ett barn på skolan men lillan har bara varit lite lätt förkyld någon vecka eller så (peppar, peppar).
Så fintGrattis till giftasplanerna @DarkInNight
Vi gifte oss på midsommarafton 2013 i smyg. Bara prästen, två vittnen med sin son och vår dotter var med. Vi förlovade oss 2011 Det var väldigt lagomt med hemlighetsbröllopp hemma på vår gräsmatta, passade oss ypperligt! Är väldigt lyckligt gift med världen underbarste man