Usch då. Brukar dom komma på kontroll med jämna mellanrum? Vi har nu 6 hästar och har haft det länge men har aldrig haft besök. Grannen har dock men dom har även kor.Här har jag fått känna på hur det känns att vara ensamstående några dagar. Länsstyrelsen ringde i torsdags och aviserade en rutinkontroll på hästar och stall.
De kommer idag och min man har grejat som en galning hela helgen nonstop typ. Allt kommer tyvärr inte att bli godkänt, takhöjden är för låg bl a. Äntligen har polletten trillat ner att vi verkligen, verkligen måste sälja av minst två (vi har fem nu).
Som tur har vi fått en kontakt i Holland som kanske har hittat en köpare åt oss. Istället för att lägga mig tidigt har alltså kvällarna gått åt att skriva långa mail där jag beskriver hästarna. Datorn där vi har alla bilder och filmer gav dessutom upp igår. Blä!
Det där med att vara ensamstående är jag välbekant med också tyvärr då sambon jobbar 10 mil bort sedan 3 månader tillbaka, ska även vara där december ut. Åker tidigt, kommer oftast hem när barnen lagt sig så jag står här med allt! Det känns inte ok alls längre och hag tycker det är helt sjukt att han prioriterar jobbet framför vår dotter 4 år. Lukas lider ju inte särskilt mycket då han är så liten men dottern är ledsen och det vet han om. Kommer inte tycka något sånt här är ok igen (trots att han har ett rejält lönekuvert nu mot det vanliga). För mig är det en konstig prioritering men han tycker uppenbarligen att det är värt det!