Äntligen kommit efter mycket ångest fram till att, jo, det klart jag ska sluta pumpa... för just sömnens skull. 3 månader med att han ska äta, rapa, bytas, sövas. för att sen pumpa, diska, göra redo för ny pumpning. För nu måste han växa eller nånting... äta varannan timme igen
Fö så har jag fått svamp på mina bröstvårtor.. Aj! Och ugh så oskönt... min syster som är barnsjuksköterska ger mig alltid tips och råd. Men så är hon uppe i skilsmässa och jag vill inte ligga på liksom. Så jag ringde min bvcbm som lät som att jag föreslog att grisar kunde flyga "svamp på brösten?! hur liksom??" . Och då jag frågade om svampen kunde smitta honom via så had ehon ingen aning. Men hon lät orolig och nu måste vi dit 9 på torsdag för att hon måste se om han har svamp i munnen.
Han biter sååå mycket och snuttar på händerna just nu, speciellt på kvällarna. (säkert köpt 7 sorters nappar, inga går
Får jag fråga er en sak? 2 äldre vänner till mig sen gymnasiet, som är av mina närmare vänner, men så blir vi äldre och man umgås inte lika mycket osv... De vill iaf att vi ses och åker på spa. Sista helgen i november..
För det första, han är bara 4 månader då. För det andra så är det ca 3 veckor efter operation.
MEN min ena väninna är utan barn, den andra fick barn i gymnasiet och har haft ett mycket svårt liv. Hon har ett barn till nu, men valde att pumpa och jobba och pappan var hemma. Hon tycker det är skönt med semestrar utan barn från vardagslivet.
Vet inte hur jag ska förklara att jag inte vill eller kan vara borta från honom över en weekend även om han har anknytning till pappa. Det går helt emot vad jag tror på för mig och honom.
Men de kommer blir så besvikna och säkert tycka jag är världens meshönsmamma. Men men... känns bara trisst att inse att det känns jobbigt att behöva stå på sig för vad man tror på för mina vänner...
Här finns det en som vill, och en som bara vill sova btw... Väckte han imorse för att jag behövde hjälp när jag skulle pumpa. Senare under dagen heter det att han är trött för att han ligger på 1h - sömn... EEEH??!! jaha?? och vad gör då inte jag??!!! Men det är lugnt... jag är ju HEMMA.... och jobbar inte... så då borde jag väll orka ha lust också...
Nighty