Sv: Sommarföräldrar 2011 del 2
KL
Oh herre jösses..... Bebis mag-knip hela em och kvällen igår
Ville bara amma oh amma men hon var ju överfull eg. Vid elva tiden kräktes hon mänger..... Ammade ngra få min strax efter plus miniform.... Sem sov hon till 5:10 imorse...!!!! Jag var vaken ngra gnger oh tittade till henne men lät henne vara.... Ville ej bråka efter det jobbiga hon haft.... Tänkte hon säger ju till om hon är hungrig. Sen somnade vi om till åtta, kort amning igen och slumrade till nio-tio.... Så himla skönt både för oss och lillan att sova efter detta iaf.... Ammat mindre och kortare tid idag.... Tror inte hon fixar att äta mer än det "lilla" hon gör. Var gnölig även på fm idag, men sovit nu sedan halvtvå typ.... Får väll se if vi behöver väcka ngt på henne sen, men hoppas oh tror hon hör av sej när det är mat-dax.
Imorgon dax för BVC besök och vägning, och ska då prata med BVC sköterskan....
Avföringen har under gårdagen varit mer grön än gul som den varit innan. Läste att är dn grön kan det bero på ngt jag ätit, alternativt att hon har dåligt tag vid amning eller ej äter klart så hon inte får i sej den tjockare mjölken....?? Ngn som vet ngt om detta??
Och har gått igenom noga vad jag ätit de senaste dagarna och ingen skillnad alls mot tidigare.... Inget starkt, inget konstigt alls.... Det enda jag ändrat är att jag SLUTAT med värk-tabletterna för de behövs inte längre, men det inser jag ju är lång-sökt att hon skulle reagera på......
Nu sitter jag under ett parasoll i trädgården hos svärföräldrarna.... Ompysslad till Max med skön stol oh upp-puffade kuddar. Lillan sover i vagnen och sambon tvättar bilen. Skönt att komma ut oh få luft...!! Oh snart bjuds det på grillat så slipper tänka på mat idag.
Har det allt väldigt väldigt bra eg
Fick ett sammanbrott oh grinade oh stog i igårkväll men sambon behöll lugnet, tog lillan ifrån mej när hon var matat och jagade in mej i sov-rummet
Tänk om han minsta annorlunda, då vet jag inte hur det hade gått...!!
Hur går det för er andra då? Är allt bra med er oh bebisarna oh familjerna? Oh ni som ej fått än, ngn som är på g snart, oh mår ni bra?
Kram på er alla!!