Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tyckte att Blutsaften var ganska god
Jag tyckte att Blutsaften var ganska god, hade gärna fortsatt med det, men det verkade inte göra någon nytta alls på mig tyvärr.. Framförallt så mådde jag mycket bättre av den än Niferexen som skulle vara så snäll mot magen..
Trodde aldrig jag skulle tycka det att det var segt att gå hemma men när hästen har tagit sig ofrivillig semester så märker man hur mkt tid man lägger i stallet... Tur att några vänner har semester iaf så man kan roa sig med nått.
Här är en till som snart tråkar ihjäl sig! 2 dagar kvar till BF, men känns som bebben ska stanna därinne förevigt! [...]Absolut sista datumet som bebben kan komma är 6 augusti. Har jag inte fött då, så sätts jag igång, sa BM.
Men hon tror nog på tidigare, för hon dubbelbokade in en tid till mig nästa måndag! -Inte säkert att du kommer nästa måndag, så jag ger dig samma tid som en annan. (Eller så trodde hon kanske att den andra personen skulle ha hunnit föda då?)
Oj! Men om du inte sätts igång förrns 6 augusti så hinner du väl gå över mer än den tillåtna tiden?
Tydligen är det okej att gå 3 veckor över tiden här... Jag bor i Värmland.
Iofs borde sista datumet vara 5 augusti då, men hon kollade väl fel...
Jag hade ärligt talat blivit rätt irriterad om hon dubbelbokat mig och gett mig såna förhoppningar. När jag väntade L så sa BM redan i v. 36 att jag nog inte skulle gå tiden ut eftersom jag var så stor och han var fixerad sedan länge. Det slutade med 16 dagar över tiden och den väntan var inte rolig när man var inställd på att få innan BF