Sv: Sommarföräldrar 2011 del 2
Grattis grattis grattis
En liten till tjejja i tråden, mys! Säger som ngn annan, att nu börjar de allt jämna ut sej här mellan pojkarna oh flickorna
Hoppas allt är bra med er oh mys ordentligt
Annars då:
Inte gnälla, inte gnälla, inte gnälla...... Har lixom ingen rätt oh gnälla när graviditeten varit smidig, förutom sömnen oh lite illamående i början....
Men jooooo, jag ÄR gnällig nu
Massa SD natte-tid, kissar MINST en gng i timmen på natten, och då är jag då kiss-nödig så det är ett under jag hunnit till toan varje gng hittills
Sjuk häst oxå sen i förrgår..... Ska promeneras korta sträckor nu.... Gick lite idag.... Går så bra första metrarna, sen gör det ont i underlivet, får gå långsamt, känner mej stel.... Suck!!!
Igår var vi hos svärföräldrarna och åt mat. Efter maten skulle jag bara kissa. Bara bubblade till i magen oh ja.... Hrrrmm behöver ju inte ta ngra detaljer direkt men var inte bra i magen
Till saken hörde att jag innan haft många SD som nästan gjort ont,(oh SD brukar jag bara ha natte-tid, absolut inte på em/kvällen) så jag vart ju lagom nervös att de var på gång där när magen ballade ur totalt. Var iaf snabbt övergående och kunde utan problem vara med oh käka efterrätt och prata fram till midnatt typ....
Ja ja, är ju inte långt kvar nu så jag ska väll överleva trots allt. Oh ska sanningen fram blir jag mer oh mer nervös för förlossningen. Inte det att jag tror att det inte ska gå bra, för ja är övertygad om att de kommer gå bra men ja..... Ngn slags nervositet finns det som gnager...!!
Sambon oh jag har funderingar på att ta en liten tripp.... Bilresa på ca 2 kanske 2 och 1/2 timma.... Sova över en natt sen hem igen. Är väldigt sugen, vore väldigt mysigt!! Skulle ju bli som lite semester oh komma bort om ön bara för en kort stund. Men.... Ja kommer bebis tidigare så lär hon ju komma då!! Visst, väska är packad så bara att slänga i journal och bilstol i bilen..... Men, om nu bebis skulle komma när vi är borta.... Hur skulle vi klara hemresan?? Sägs ju att de små inte ska sitta i bilstolarna länge..... Klart man kan ta massa massa pausar, men med en allldeles nyfödd.... Säg att hon sover massa, väcker man henne då oh pausar? Vill hon amma var femtonde minut stannar man ju givetvis då..... Men ja, vad tror ni?? Är det väldigt dumt att åka bort ett dygn...??