Jamen så klart! Tack, vad snällt att du svarade när jag är så dum och inte ens använder mina hjärnceller jag fått en gång i tiden!Jag gjorde en ny tabell helt enkelt i word och skrev in rutorna. På det viset kan jag redigera och uppdatera .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen så klart! Tack, vad snällt att du svarade när jag är så dum och inte ens använder mina hjärnceller jag fått en gång i tiden!Jag gjorde en ny tabell helt enkelt i word och skrev in rutorna. På det viset kan jag redigera och uppdatera .
Jag har läst alla böckerna och gillat allihop Eller ja, den senaste boken är beställd och på väg hem. De är sådär lagom av allt tycker jag.Jag kryssar "Del av en serie på minst 3 böcker" med Vila i frid av Sofie Sarenbrant. Google säger att det finns nio böcker hittills om polisen Emma Sköld. Jag tyckte att boken var spännande, och kommer absolut att läsa fler i serien !
Ja precis, endast ett kryss per bokTestade att läsa bok genom mobilen. Det var en spännande upplevelse. Jag föredrar en riktig bok.
Det blev boken tre koppar choklad och ju vad dom dricker choklad, jag blev sugen hela tiden.
den var spännande för den följer en chokladkanna från nutid och alla turer den har tagit från det franska hovet på 1700 talet.
Väl värd att läsa.
Den faller in på så många kryss men om jag har fattat det här rätt så är det ett kryss per bok.