Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läste "bok med minst två hundpromenader" och tänkte att nu har väl ändå hundlivet stigit stackars @Ceta åt huvudet alldelesJag kryssar en bok med minst två huvudpersoner, Sommar i strandhuset av Veronica Henry, man får läsa 6 olika personers berättelser som knyts samman. Söt, lättläst och feelgood, precis lagom för att få igång min lustläsning igen.
Men hade ändå varit helt gångbart som en ruta...Läste "bok med minst två hundpromenader" och tänkte att nu har väl ändå hundlivet stigit stackars @Ceta åt huvudet alldeles
Den vill jag också läsa.... Och jag ser att den finns som e-bok också. Bra, för jag blev lite snål när jag såg bokpriset.....(vad vid pocketpriser)Råkade sträckläsa en bok igår, det var verkligen inte meningen men jag sögs in. Så jag kryssar rutan bok från 2021 och rekommenderar Händelserna på hästgården: familjen berättar. Det som verkligen drabbade mig var att det hade kunnat varit jag, jag hade lätt kunnat hamna i samma situation och inte vetat hur jag skulle kunna ta mig därifrån. Hästarna var så viktiga för mig och längtan efter att bli sedd. Jag kan verkligen rekommendera den, just för hur den verkligen beskriver hur någon dras in och inte hittar en utväg.
Vad fint du gjort det! Hur gör du så, skriver in i bilden? Jag är ibland oteknisk....Så här ser min bricka ut (röda är utlästa böcker och blå håller jag på med).
Visa bifogad fil 71230
Igår beställde jag tre böcker: Vila i frid av Sofie Sarenbrant, Lika i döden av Anna Roos samt Bokskåpets hemlighet av Frida Skybäck. Får se var de passar in !
Jag gjorde en ny tabell helt enkelt i word och skrev in rutorna. På det viset kan jag redigera och uppdatera .Vad fint du gjort det! Hur gör du så, skriver in i bilden? Jag är ibland oteknisk....