FĂ„r drygt 3 000 kr tillbaka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma! Jag vill ju veta!Skatteverkets hemsida Àr fullbelamrad med folk sÄ jag kommer inte Ät min deklaration.. jag vill ju veta, jag Àr nyfiken !
Spamklicka sÄ funkar detSkatteverkets hemsida Àr fullbelamrad med folk sÄ jag kommer inte Ät min deklaration.. jag vill ju veta, jag Àr nyfiken !
Det gjorde jag med.Spamklicka sÄ funkar det
Brukar Äka in pÄ sparkontot och sedan vÀnda dÀr i betalningar för fÀrjebiljetter för sommaren. Brukar fÄ dem i slutet av maj. SÄ hoppas jag fÄr tillbaka, annars mÄste jag justera skattegrejen med jobbet igen.Till veckan kommer deklarationen för mÄnga av oss. Man fÄr reda pÄ om fÄr tillbaka pÄ skatten eller om man behöver betala.
Jag brukar fĂ„ tillbaka nĂ„gra tusenlappar och enligt egna berĂ€kningarna blir det sĂ„ Ă€ven i Ă„r. ĂndĂ„ Ă€r det lite spĂ€nnande.
Brukar ni fÄ tillbaka?
Och vad gör ni i sÄ fall med dom pengarna?
Mina Äker oftast in pÄ sparkontot om jag inte har nÄgot sÀrskilt planerat.
Mina sidor pÄ skatteverket, sen kan man ladda ner deklarationen.Var hittar ni uppgifterna?
Om du har elektronisk brevlÄda fÄr du ett brev frÄn Skatteverket dit under veckan, en del fÄr idag och andra senare, men alla ska ha fÄtt senast fredag.Var hittar ni uppgifterna?
Om du har elektronisk brevlÄda fÄr du ett brev frÄn Skatteverket dit under veckan, en del fÄr idag och andra senare, men alla ska ha fÄtt senast fredag.
Man behöver inte vÀnta pÄ det, det gick bra att hitta deklarationen ÀndÄ.Om du har elektronisk brevlÄda fÄr du ett brev frÄn Skatteverket dit under veckan, en del fÄr idag och andra senare, men alla ska ha fÄtt senast fredag.
Det ska gÄ att ladda ner deklarationen som Pdf via Mina Sidor. Den syntes för mig för en stund sedan, men gick inte att ladda ner.Var hittar ni uppgifterna?