Var ser du deeeeet??Jag ska betala 249 kr. Tycker ändå det är bra när man går i stort sett +-0.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var ser du deeeeet??Jag ska betala 249 kr. Tycker ändå det är bra när man går i stort sett +-0.
Kunde öppna pdf:en hos Skatteverket lite tidigare idag Första gången jag loggade in fanns ingen, en stund senare fanns den.Var ser du deeeeet??
Allas deklarationer är inte klara, det är därför de inte syns.
Det spelar ingen roll hur mycket du vill, är den inte klar spammar du bara sidan i onödan och gör att andra inte kan använda tjänsten.Var inte logisk och rationell! Vill veeeeeta
Ack ja, orättvisorKunde öppna pdf:en hos Skatteverket lite tidigare idag Första gången jag loggade in fanns ingen, en stund senare fanns den.
Precis, komma här med logisk och sunt förnuft och komma vaVar inte logisk och rationell! Vill veeeeeta
Åh cliffhanger!Det har kommit upp ett meddelande att deklarationen kommer upp 8 mars på skatteverkets sida. Antar att de har fått göra så får att inte sidan ska krascha.
Hos mig står det 19 mars.Det har kommit upp ett meddelande att deklarationen kommer upp 8 mars på skatteverkets sida. Antar att de har fått göra så får att inte sidan ska krascha.
19e mars öppnar deklarationstjänsten, men själva underlaget finns (från iaf 8e mars om inte nu) på mina sidor som en pdf fil (det är alltså två olika saker, deklarationstjänsten vs underlaget vissa kan se redan nu)Hos mig står det 19 mars.
Jag brukar alltid behöva betala några tusenlappar i restskatt men hoppas att det kanske blir +-0 i år i och med de högre räntorna.
Aha! Tack!19e mars öppnar deklarationstjänsten, men själva underlaget finns (från iaf 8e mars om inte nu) på mina sidor som en pdf fil (det är alltså två olika saker, deklarationstjänsten vs underlaget vissa kan se redan nu)