Same.Loggat in på både Kivra och Skatteverket men ser ingenting
Var inställd på att det var den 8 man skulle kunna se, så blev glad när jag hittade tråden. Men blev besviken igen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Same.Loggat in på både Kivra och Skatteverket men ser ingenting
Du kan dra av. Det gör jag.Gissar på att få betala tillbaka i år. Antar att jag inte kan dra av något för resor längre pga för kort körsträcka? Har drygt 3 mil t o r men ingen buss som stannar särskilt nära jobbet. Att köra tar 30 min/dag, medan kollekivt tar 3 timmar...
Ja men det krävs vell 2 timmar/dag i förtjänst.Gissar på att få betala tillbaka i år. Antar att jag inte kan dra av något för resor längre pga för kort körsträcka? Har drygt 3 mil t o r men ingen buss som stannar särskilt nära jobbet. Att köra tar 30 min/dag, medan kollekivt tar 3 timmar...
Men då kanske det kan funka? Jag sparar 2,5 h/dag på att köra.Ja men det krävs vell 2 timmar/dag i förtjänst.
Jag tycker det låter mycket positivt att så många är så intresserade av sin ekonomi, sin deklaration och de skattemedel man bidrar med till samhället - men det är lite knepigt att många är så nyfikna över något som redan har hänt eller ska hända senare - just samma dag.
Jag är säker på att jag kommer få betala lika mycket skatt för 2023 oavsett om jag får en preliminär siffra idag eller inte. Dessutom är den ungefär lika bra som en slagruta (äsch, den är såklart bättre än en slagruta trots allt eftersom korrelationen är nollskild), eftersom den första preliminära beräkningen bara har en liten andel av det totala underlag som bestämmer skatten.
Det tror jag också.Jag tror att anstormningen är en konsekvens av att många har det ekonomiskt kämpigt.