Snart jul.

Grazing

Trådstartare
Nu är det snart jul, japp jag tänker långt i förväg, vad ska era hundar få? Denna julen ska det inte vara något som luktar starkt iallafall då han höll på att riva upp allas julklappar under granen efter att ha hittat sin.

1EE3449E-3174-43E1-BC32-94B63109AA88.jpeg

Senast ändrad:
Men åh vilken gullig tråd! Jag tänker att det mina hundar helst av allt vill ha är roliga upplevelser och tid tillsammans med sina favoritmänniskor. Saker har de och det som de faktiskt behöver, behöver de innan jul. Varje år har jag en ambition om att ge en rolig kurs att gå ihop, men tyvärr är det inte realistiskt att få plats med det i vardagen just nu.
Så jag tänker att det får blir några härliga utflykter till hav eller skog ☺️ Något att öppna kommer de säkert få av resten av familjen.

Harry kommer få leksaker och något gott tugg. Har ingen gran pga tre klumpiga katter som garanterat hade rivit ner tiden tre gånger per dag så klapparna får ligga på en hylla utom räckhåll för djur 😁

Loppan får alltid 1-2 mjuka leksaker utan pip.
Godis får hon fast inte under granen 🙈
Utan pip är smart, kan vara galet jobbigt med det pipandet. Sen min hund kom på att det finns klappar med godis i så är ju han på alla, det var inte så smart av mig..jag tänkte att han bara skulle bry sig om hans paket men så blev det ju inte. Annars så får han ben med vom som han älskar över allt annat. Han gillar det så mycket att han knappt äter upp det, springer mest och visar upp det.

Men åh vilken gullig tråd! Jag tänker att det mina hundar helst av allt vill ha är roliga upplevelser och tid tillsammans med sina favoritmänniskor. Saker har de och det som de faktiskt behöver, behöver de innan jul. Varje år har jag en ambition om att ge en rolig kurs att gå ihop, men tyvärr är det inte realistiskt att få plats med det i vardagen just nu.
Så jag tänker att det får blir några härliga utflykter till hav eller skog ☺️ Något att öppna kommer de säkert få av resten av familjen.
Ja, upplevelser och sådant är nog helt klart favoriterna, jag har försökt att hitta någon kurs som passar oss men hittar aldrig någon. Lydnad är han redan duktig på, i hans takt vill säga, han är för långsam för att vinna något tyvärr. Hade velat hitta något med en lite utmaning men kommer aldrig på något.

Gamlingen brukar alltid få något kul tuggben i nån udda form som han får hitta själv i klapphögen (och öppna). Sen får han nån leksak.
Det är Wallans första jul och hon kommer nog också få nått gott tugg och några leksaker. Och så nya spännande godisar såklart till båda.

Det blir nått tugg och ev nån leksak. Är även på jakt efter en ny spårsele och lina. Men han fyller ju 1år här i oktober så jag måste ha lite att fira med då åxå.

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 619
Senast: Rugge
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
629
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 901
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 003
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar