Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Utan pip är smart, kan vara galet jobbigt med det pipandet. Sen min hund kom på att det finns klappar med godis i så är ju han på alla, det var inte så smart av mig..jag tänkte att han bara skulle bry sig om hans paket men så blev det ju inte. Annars så får han ben med vom som han älskar över allt annat. Han gillar det så mycket att han knappt äter upp det, springer mest och visar upp det.Loppan får alltid 1-2 mjuka leksaker utan pip.
Godis får hon fast inte under granen
Ja, upplevelser och sådant är nog helt klart favoriterna, jag har försökt att hitta någon kurs som passar oss men hittar aldrig någon. Lydnad är han redan duktig på, i hans takt vill säga, han är för långsam för att vinna något tyvärr. Hade velat hitta något med en lite utmaning men kommer aldrig på något.Men åh vilken gullig tråd! Jag tänker att det mina hundar helst av allt vill ha är roliga upplevelser och tid tillsammans med sina favoritmänniskor. Saker har de och det som de faktiskt behöver, behöver de innan jul. Varje år har jag en ambition om att ge en rolig kurs att gå ihop, men tyvärr är det inte realistiskt att få plats med det i vardagen just nu.
Så jag tänker att det får blir några härliga utflykter till hav eller skog Något att öppna kommer de säkert få av resten av familjen.
Var hittar man sån hylla?Harry kommer få leksaker och något gott tugg. Har ingen gran pga tre klumpiga katter som garanterat hade rivit ner tiden tre gånger per dag så klapparna får ligga på en hylla utom räckhåll för djur
Var hittar man sån hylla?
Aha våra är nog feltillverkade.Man har markbundna katter som inte hoppar och klättrar
Köksbordet är maxhöjd.