Jag fick inte alls ihop taket med hur hästarna stod!
Jag fattar fortfarande inte. Helt avkapade stolpar hängande i luften? Med massor av snö under.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag fick inte alls ihop taket med hur hästarna stod!
Kollade nu lite noggrannare på bilden och får inte heller ihop den.
Jag skrattar, jag tycker det är klockrent? Väggen är utanför bild, det dom "hänger" är ej avsågade reglar?Kollade nu lite noggrannare på bilden och får inte heller ihop den.
De är för raka i förhållande till underlaget och hästarna som står precis framför. Hänger de i luften verkar ju osannolikt ?
Det blev inte tydligareJag skrattar, jag tycker det är klockrent? Väggen är utanför bild, det dom "hänger" är ej avsågade reglar?
Jag skrattar, jag tycker det är klockrent? Väggen är utanför bild, det dom "hänger" är ej avsågade reglar?
Ja såklartJag tycker också det är klockrent Det som sticker ut från väggen (som är utanför bild) är mycket närmare kameran än vad hästarna är.
Ja såklart
Men det SER faktiskt ut som att taket står i hagen
Att en sådan grej kan orsaka så mycket konfundering.
Vad härligt det var med mycket snö. Även om vi väl hade någon decimeter mindre än @lil-sis.
Nu har vi stället istid hos mig.
Och ingen lössnö i skogen heller längre .Visa bifogad fil 25413
Köp icebugs!Vår fina vinter är påväg bort också Hockeyrink ute på gårdsplanen så jag är livrädd för att gå ut med vatten och hö. Får sanda i morgon för detta är inte kul. Hoppas isen försvinner snart, det är ändå plusgrader.
Får nog ta på shettisen hennes broddade boots sen också. Det är isigt där dom får mat men snö kvar i hela hagen annars.
Låter som här, fast vi har knappt nån barmark alls just vid oss än.Vi har is, tjock skarsnö och massor av vatten.
Och lite lite barmark.
Blä.
Fint.Här är det isgata med stora vattenpölar på, ridplanen är direkt obrukbar och vägarna hemska. Hästarna vilar och jag har roat mig med att bygga inredning till sadelkammaren. Eller rättare sagt jag designar och mannen bygger. Riktigt nöjd med det vi fått ihop hittills, fyra sadelhängare och en rad tränskrokar. Näst på tur är selhängare och ett väggfast kaffebord.
Visa bifogad fil 25890
Jag klagade på +4 idag..Alltså jag dör. Jag skall aldrig någonsin mer klaga på -10 grader alltså hur gör man, hur överlever man i sån kyla. Jag förstår inte. Sjukt imponerande! Och grymt med tunnan