Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska det bli en vägg hängd? Ska bli intressant att se hur den blir .@Catrool @Buck
Jag ska ha sadelgjordshängaren så att sadelgjordarna hänger över. Alltså, de kommer inte att gänga i spännet.
Har hyvlat en bräda lite nu iaf, så det blir lite mjuka kanter. Tänkte åka hem till föräldrarna och låna hans slipmaskin och såg (så jag får raka bitar). Sen ska de målas (hoppas att det finns lite färg kvar, vet att den var lite torr sist jag kollade). Känner att jag behöver den där sadelgjordshängren nu .
Har ni tips på hur man kan få stolparna att sitta bättre? Vi har väldigt mkt sten i marken, så det gick inte alls att få ner stolparna utan att göra ganska rejäla hål (och gräva upp stenar). När vi gjorde det satt de bra, men nu är en del stolpar lösa. Och min kära häst lyfter gärna upp dem och rymmer vill såklart fixa detta innan vi tar hem dem. Läste någonstans att man kan hälla i vatten och stenmjöl i hålet och sen trycka ner stolpen i det....
Jättefint!!! Men fy för att få det på platsTjohooo. Köpt ett sånt fint skåp på blocket idag. Blir perfekt att ha de prylar i som används mest. Tog ingen bild på insidan men till vänster är det nertill två lådor och två hyllor och till höger klädstång. Överst en stor hylla lika bred som skåpet. Säljarna hickade dock till när jag sa att det skulle stå i stallet
Blir lite pusslande när vi ska bygga ihop det igen om x-antal månader.....
Funderar på att bygga en skiva med hjul att ställa det på så det går att flytta vid behov.
Jättefint!!! Men fy för att få det på plats
Öskar oxå något sånt till min sadelkammare, men vi har så lågt i tak, så får nöja mig med de vita garderober som jag har nu.
Gäller att börja planera i tid . Verkar bra med sånna boxar också. Man kan ju alltid byta ut planken i ponny dörren om man inte ska ha shettis där sen
Gäller att börja planera i tid . Verkar bra med sånna boxar också. Man kan ju alltid byta ut planken i ponny dörren om man inte ska ha shettis där sen
Hellre mäta upp allt och bara gå runt och filosofera kring hur man kommer använda saker än att bara smälla upp allt direkt och sen känna sig missnöjd eller behöva göra om saker .Ja med tanke på hur mkt funderande som ska till när man som jag är velig. Det ska ju kännas rätt. Visst kan man drömma vilt men jag vill inte kompromissa för mkt utan passa på när jag äntligen får chansen att inreda ett litet stall
Hade ni målat grå/vitt på framsidan av sadelkammaren eller helt vitt? Dörren blir vit.
Jättefint! Och så högt i tak!
Vi kämpar på med målningen, är glad över att jag inte visste innan vilket jobb (och hur dyyyrt) det skulle bli... Snickaren räknar med att bli klar på (förhoppningsvis) tisdag. Bara boxarna kvar!! Så vi måste måla klart taket i helgen. Inte helt lätt med en treåring, sambon jobbar. Men det ska bli väldigt skönt när det är klart.
Hade ni målat grå/vitt på framsidan av sadelkammaren eller helt vitt? Dörren blir vit.