Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plastplank FTW!Fint!!
Hoppas gnagarn slutar! Uch man vill ju inte att hästarna ska äta upp den nya fina inrendningen!
Våra gnager en del i de gamla stallet och där bryr jag mig inte så mcyket men sedan i mitt nya fina!!
Har hört vissa som hänger upp eller lägger in en stam typ som de kan gnaga på, de kanske man borde göra i de nya stallet!
Plastplank FTW!
På fredag gjuts grunden till vårt stall
På tal om vatten tidigare ,
Häromkvällen skulle jag fylla på en vattendunk för att ha till morgonen. Det gör jag ofta och medan jag pysslar med annat.
Morgonen därpå kommer jag ut och inser att vattnet stått på hela natten
Jag tittar alltid alltid in i det rummet innan jag går in! Utom då, tydligen...
Vi har egen, grävd brunn med helt sjukt bra vatten som inte verkar sina i första taget (peppar peppar). Och tur är väl det!
Dels att det trots tiden inte tagit slut och för att det i sin tur inte tagit kål på vattenpumpen!
Pju!!
Den försörjer ju även hushållet..
Minns kompisen i förra stallet som glömde vattnet i hagen och eftersom vattnet tog slut nån gång där under natten fick hon ju vackert fick köpa en ny vattenpump akut (bodde där själv). Mindre kul misstag
Man skulle haft en timer, som automatiskt stänger av vattnet efter en viss tid .Vilken tur!
Pappa tjatade på mig i somras om att dra slang t hagen, 50 m fr kranen, men jag var vägrar för jag vet precis hur det kommer att sluta, ska bara passa på att göra ditt eller datt under tiden och 10 sen senare e vattnet glömt.....
Det har vi Kan verkligen rekommenderas.Man skulle haft en timer, som automatiskt stänger av vattnet efter en viss tid .
Fasen vad bra! Visste inte att det fanns! Hur fungerar den? Eller hur ser den ut? Eller helt enkelt, vill du berätta om den ?Det har vi Kan verkligen rekommenderas.
monteras på kranen, och så vrider jag upp i tex 15 minuter.Fasen vad bra! Visste inte att det fanns! Hur fungerar den? Eller hur ser den ut? Eller helt enkelt, vill du berätta om den ?
Sjysst! Supersmidigt ju! Om vi drar ut vatten till hagen, så ska nog en sådan kopplas in oxå!monteras på kranen, och så vrider jag upp i tex 15 minuter.
Den här har jag
http://www.gardena.com/se/water-management/water-controls/vattentimer/
och så lär man sig att det tar xx minuter för mig med vårt vattentryck att fylla badkaret när det är tomt.
monteras på kranen, och så vrider jag upp i tex 15 minuter.
Den här har jag
http://www.gardena.com/se/water-management/water-controls/vattentimer/
och så lär man sig att det tar xx minuter för mig med vårt vattentryck att fylla badkaret när det är tomt.
@Lovise Så mysigt Jag har lite samma, fast det är får som hälsar på mig
Jo, det är väldigt mysigtDet måste vara minst lika mysigt!