Snyggt!!! Alltså, härligt att det är fler än jag som diggar de där liggande gallren!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt!!! Alltså, härligt att det är fler än jag som diggar de där liggande gallren!
Whoho!
Och jag hade tagit skjutdörrar före slagdörrar alla gånger oavsett stl på stall.Tack! Ja jag tycker det blir lite luftigare och snyggare än med stående, och så kan man hänga saker på tork.
Det blev nog den bästa lösningen med skjutdörrar, hade blivit bökigt med vanliga när stallet är så litet. Funktion före design den här gången. Men jag tycker dessa är stilrena så det känns inte som ngn stor kompromiss.
Och jag hade tagit skjutdörrar före slagdörrar alla gånger oavsett stl på stall.
Nu har vi slagdörrar pga av ekonomin. Men hade vi köpt färdig inredning så hade det inte blivit så.
Tycker att ditt blir väldigt bra! Vad är det för boxar?
Pinn öppningen tycker jag är en av de bästa ^_^. Aldrig roligt att bli inlåst i boxen .Dom är från Ydregrinden. Gillade att de har en pinne man öppnar med, lätt att komma åt både från in- och utsidan. Sen är dekorbrädorna snygga.
Lite besviken på galven på endel ställen men vi håller på och diskuterar det.
Inom några dagar ska jag kunna sätta igång och måla panelen och mellanväggen. Blir lasyr av grå linoljefärg så det behövs några dagars torktid. Fönster/dörrfoder ska bli klart och bitlister upp men jag hoppas kunna ta in hästarna inom 2 veckor. Känns overkligt.
Jag och mannen har slitit som slavar under den gångna helgen. Resultatet är att alla tre boxarna är klara, sånär som dörrar och liggande galler till boxfronter och fönster.
Jag kan säga att jag är kär i mitt nya stall . Är helt enkelt sjukt nöjd
Stallgång - fotad från dörröppning
']Vy från dörren mot gamla stallet
[/URL]'][/URL]
']Skötselplatsen
[/URL]'][/URL]
']Utsikt inifrån Biancas box
[/URL]'][/URL]
']Biancas box - shettisen får ett hav till box. Sambon testar
[/URL]'][/URL]
']Jag har bott här i 22 år då vi köpte huset när min mormor dog. Detta är att förverkliga en dröm som jag haft sedan jag var liten och min mormor och morfar hade kor och grisar i detta utrymme. Är helt lycklig över att det blir precis så som jag fantiserat i så många år
[/URL]']
[/URL]']/Lizzie[/URL]
Jag och mannen har slitit som slavar under den gångna helgen. Resultatet är att alla tre boxarna är klara, sånär som dörrar och liggande galler till boxfronter och fönster.
[/URL]'][/URL]
']Skötselplatsen
[/URL]'][/URL]
[/URL]'][/URL]
[/URL]'][/URL]
']Jag har bott här i 22 år då vi köpte huset när min mormor dog. Detta är att förverkliga en dröm som jag haft sedan jag var liten och min mormor och morfar hade kor och grisar i detta utrymme. Är helt lycklig över att det blir precis så som jag fantiserat i så många år
[/URL]']
[/URL]']/Lizzie[/URL]
Hyr en jordborr! Det gör jag alltid nu för tiden om jag ska stängsla mer än enstaka stolpar. Kostar typ 4-500 för en helg där jag hyr.Försökte få ner lite stolpar nu efter att det regnat. Var som att försöka få ner spettet i ett betong golv...
Har en häst på igång så måste ha upp staketet . Verkar dock ganska så hopplöst..
Måste vara en fantastisk känsla! Blir superfint! Älskar att shettisen får full-stor box!
Har jordborr redan men det är lite väl stort för 7 cm stolparna.. och för andra hagen så är det redan spettat. Borra går inte då det är mer eller mindre i stengärdet stolparna ska ner. Men marken är så hård att man inte ens kan få ner stolparna i det färdigspettade hålet...Hyr en jordborr! Det gör jag alltid nu för tiden om jag ska stängsla mer än enstaka stolpar. Kostar typ 4-500 för en helg där jag hyr.
Wow! Superfint!Jag och mannen har slitit som slavar under den gångna helgen. Resultatet är att alla tre boxarna är klara, sånär som dörrar och liggande galler till boxfronter och fönster.
[/URL]'][/URL]
']Skötselplatsen
[/URL]'][/URL]
[/URL]'][/URL]
[/URL]'][/URL]
[/URL]']
[/URL]']/Lizzie[/URL]
Åh va roligt!!