Snacka om bortskämd!

Sv: Snacka om bortskämd!

Tycker attd en kaninen verkar ha världens bästa miljö.
Så skulle jag vilja ha det om jag skaffar kanin. Faktiskt! :) :bow:

Ja exakt! Väll omhändertagen. Kaniner är ju inga burdjur så varför inte? :) :bow:

Okej okej det var nog lite väl att ta i..

Härligt kaninliv!
Min kanin har liknande, med skillnaden att han faktiskt har en bur som han är instängd i nattetid (eller om valpen lämnas ensam hemma med honom - och då föredrar han nog buren :angel: ).
Han låg i sängen på dagarna förut, men det har han slutat med, tråkigt nog.

Nör jag flyttar hemifrån blir det nog till att skaffa kanin och då blir det till att den får ett sånt liv. Kommer nog inte ha för mycket plats över till en bur men h*n komemr att ha en som jag kan ställa undan då och då förmodligen. :)
Perfekt för kaninen om man tycker att en bur tar för mycket plats ju. :)
Plus att kanine garanterat får en goare tillvaro och mer närhet. :)

vilket härligt liv den kaninen har!
mina kaniner är utekaniner för jag blir allergisk annars.
lite bortskämd va kaninen faktiskt att äta ur handen å äta fiberflingor istället för kaninpellets. men man lever bara en gång;)

bortskämt :confused: kaninen har bara en matte som har förstått innebörden av att göra ett djurs liv meningsfullt och roligt...

Bättre liv som innekanin kan man väl ändå inte ha! Fast jag skulle inte kunna ha den lös inne med alla mina barn, skullle inte funka.

Haha, gullig berättelse :p
Skulle också vilja ha min kanin (eller kaniner då, vill ha två så dom har sällskap av varann) lös i hela lägenheten. Men blir nog svårt & göra den tillräckligt "säker" med alla salddar och sånt. :/

Fast flingor är väl ingen vidare kaninmat, eller? :angel: Vet inte precis vad "fiberflingor" innehåller iofs. :P

Verkar ju helt underbart!!
Jag önska att jag kunde göra likadant med min kanin, menjag kan itne ha henne inomhus för då blir jag allergisk.
Om jag skaffar kanin när jag blir äldre ska jag absolut göra likadant med den så får jag hoppas att jag tål kaniner bättre då :love:

Verkar ju som världens bästa kaninliv! Mina kaniner måste vara utekaniner så länge jag bor hemma =( Men det är jobbigt att veta att dom inte får vara med lika mycket som andra kaniner får...

Liknande trådar

H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 123
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 682
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 358
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skällande hundar
  • Passar inte med min hund :(