Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL och ett försök att vara självkritiskt filosofisk.
Jag är äckligt nöjd med min tillvaro och med mina hästar, allihop.
Och ändå är jag sjukt envis med att titta på saluannonser och blir med jämna mellanrum svårt frestad att köpa en till - och en till och en till.
Det måste ju vara något fel på mig.
Jag vill väl inget egentligen med detta inlägg mer än att tänka kring djurägande och varför man skaffar ett visst djur (i mitt fall oftast för att ingen annan vill ha dem och de är billiga) och hur man tänker när man väl "är sittande" med dem.
Jag ser inga större fel på din empati mer än att jag osökt kommer att tänka på den fina tjejen som gärna tog emot sällskaps hästar för att sedan låta dom leva lyckliga i Glimåkra. http://gulasidorna.eniro.se/f/knorrevången-slakt-ab:4024977
KL
Höstens träning med Vera har bestått av att få henne att ta för sig mer, bli mer positiv till träning och att hitta grundgångarterna bättre. Vi fick jättebra hjälp av Gummi som vi tränade för innan hösten och det är verkligen skillnad.
Samtidigt är det så oootroligt dåligt med ridvägar nu, alla är dränkta i lera.. Så tyvärr kan vi i princip bara rida på banan. Därför varierar jag arbetet genom att jobba henne från marken ungefär vartannat träningspass, så att det blir lite variation iallafall. Hur gör ni andra, tar ni er ut i denna lervälling eller är fler förpassade till paddockens trygga sand?
En annan rolig sak, såg att Veras mamma är på bild i senaste islandshästen I artikeln om Benni Lindal så rider han ett isabellsto i solnedgången och har en handhäst, isabellen är Veras mamma
Visst är grusvägar bra!
Åååh håkan lundell! Tycker du han är bra? Honom ska jag
Försöka få ut fortast möjligt till min just nuu stående ponny.
Hoppas han hittar på nåt. Han bor ju trots allt rätt nära mig