Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sådär...
Jag har precis backat ur ett köp av Vilja, hon var inte till salu utan det var några som trots detta blev intresserade av henne och jag blev erbjuden 55 000:- plus en betäckning och jag backade ur detta idag och beslutade mig för att plocka hem mitt monster. Jag vet inte om jag klarar av henne eller om hon är för mycket häst för mig men jag vill ha hem henne och kunna bedömma detta själv.
Jag vet inte om jag är dum i huvudet men jag är så rädd att ångra mig, jag vill ju rida henne, njuta av långa ridturer, starta någon tävling, gå kurser, mocka, packa hö och vara ute i stallet. Jag känner mig halv utan henne och gör inget på min fritid så jag plockar hem henne istället och skulle jag märka att jag inte klarar av hennes stora steg så får jag försöka sälja henne då men jag slipper fundera på om vi hade kunnat susa fram på SM
Min stallägare brukar Switcha också. Har dock ingen egen erfarenhet. Men ett litet tips
Plockade hem en Lippo Iceland idag som jag är supersugen på att testa! Rider ju fortfarande barbacka, och har inte riktigt hittat nått nytt jag vill ha. Men denna verkar väldigt trevlig i utförande, har riktigt bred kanal och hur den ligger på hästen. Så vi får se!
Han är bara så SNYGG!
Skicka honom till mig om du behöver egentid någon gång
Här gillade hästen den, och även jag så pass att den är precis som jag vill ha en bomsadel. Men attans asså, jag kan verkligen inte slappna av i bomsadel Börjar spänna mig direkt, har inte alls den följsamheten och smidigheten som barbacka/bomlöst. Skit också, jag gillade ju den liksom ändå men ändå inte!
Förstår precis hur du känner!
4 år är lång tid att hålla ut Och jag tar det som en inbjudan