Smålandsträff!!!

Fraggel_Tess

Trådstartare
Nu är det på tiden att vi drar ihop en Buke-träff i Småland. Jag behöver träffa trevliga människor! Så frågan är vad har vi för smålänningar som gömmer sig här? Några vet jag ju om. Så kanske vi kan spåna tillsammans och komma till skott! Jag finns i Nässjö Kommun, men Småland är ju stort! Någon som vill haka på en buketräff framåt vårkanten?

Sv: Smålandsträff!!!

Jag finns i Värnamo, och kan eventuellt tänka mig att närvara på en buketräff.

Jag är ev. på, beror på vart det blir ;) Jag finns i kalmar/öland. Om äuare är välkommna vill säga :)

Bor mellan Eksjö och Nässjö, så ja. Sen undrar jag, utgår du från att alla Bukare är trevliga?:D

Även jag kan tänka mig att hänga på men det beror på vart det blir.

KL..

Habo här :)
Får man komma om man är nästan hundra år...48 år närmare bestämt :D

känns som att merparten av er är från jkpg län
Jag har två stora tentor den närmaste månaden, så innan dess kan jag inte.
Jag bor i "andra änden" av Rv 31... :D

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 425
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 331
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 905
Senast: Nixehen
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • WE-tråden
  • Senskada pga spark