Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu laddar vi om... vilka skall hit?
Vi ska!
tänkte försöka få syn på dig denna gången...såg ena ponnyn i terrängen i Hermanstorp.
Vi ska!
Va
Har det gått så långt att du skippar hemmatävlingarna* för våra tävlingar med de låga hoppningarna
Ursäkta mina geografikunskaper men nog har du nära till Ljuslingbacken elller vad det heter.
Att ditt sinne för geografi är som det är det vet jag ju men att du inte har koll på kalendern var en nyhet!
Jag hade nog tänkt göra både och som en ÄKTA skåning!
Hmm, det var något nytt att skåningar tävlar ft 3 helger i rad...? Det måste jag ha missat.
Att ditt sinne för geografi är som det är det vet jag ju men att du inte har koll på kalendern var en nyhet!
Jag hade nog tänkt göra både och som en ÄKTA skåning!
Kalendern har jag koll på... men trodde inte på 3 helger
Jag är för lat för att leta upp trådar från förra året men jag vet med bestämdhet att vi hade denna diskussion förra året och att vissa Sydlänningar hävdade då att om terminen låg på det viset så var det bara att bita ihop o rida....
Och eftersom jag inte vill bryta mot några Skåneregler så följer jag bara strömmen....(eller tävlingsterminen då.)
Jag är för lat för att leta upp trådar från förra året men jag vet med bestämdhet att vi hade denna diskussion förra året och att vissa Sydlänningar hävdade då att om terminen låg på det viset så var det bara att bita ihop o rida....
Och eftersom jag inte vill bryta mot några Skåneregler så följer jag bara strömmen....(eller tävlingsterminen då.)
Eller så planerar man lite annorlunda. Min inbankade regel sedan ponnyåren är att iaf alltid försöka ha minst en helg emellan, även på lägre nivå när det gäller ft...annars får man väl skippa vissa tävlingar helt enkelt. Men alla är vi olika.
Ja dett är samma klubb. Dock är dressyren flyttad. Tror att hoppningen kommer gå framför slottet och Dressyr i nybyggt ridhus och på bana utanför.