skurupsbygdens rf 12-13/7?

Sv: skurupsbygdens rf 12-13/7?

Ska dit och ge mig på den *-stjärniga klassen för första gången, vi får se hur det slutar :D
Vi lär ju ses under dagen, ni skall la vara med i samma klass? :)

Ska dit och ge mig på den *-stjärniga klassen för första gången, vi får se hur det slutar :D
Vi lär ju ses under dagen, ni skall la vara med i samma klass? :)

Jo, lilla grålle ska ta sig runt den inte allför lätt :crazy: "ny" terrängbana...

En fråga....hur ser vattenhindret ut i 100-klassen? Jag vill minnas att det var ett nedhopp typ Hermanstorp?

*kl*

Jag ska ju också dit, debuterar Lätt klass som kat I :)

Är mest orolig för hoppningen efter Dagstorp, men skärper jag till mig ska det väl gå bra det också!

Startar förresten kl 11:22, och kom precis på att det kanske är dags att börja lära sig dressyrprogrammet (igen..) snart :p

Fast missar bangången gör jag, det blir att kolla upp ev pliktportar extra noga, det misstaget gör vi inte igen ;)

Förresten: Kommerdet nya svårare hinder till Lätt Kat I också?

Senast ändrad:

Jasså, har dem gjort om och maxat banan? :o
Valde att debutera på banan då alla sagt att den är schyst, ska jag tänka om? :o:eek:

Jasså, har dem gjort om och maxat banan? :o
Valde att debutera på banan då alla sagt att den är schyst, ska jag tänka om? :o:eek:

Den är superokej!!! Lagom hinder och lagom kuperat.... Det vi upptäckte var att de flyttat om hindren lite grann... Annars nemas problemas!!! Inga hysteriska ned/upp eller vatten,

lugn o ro - det går fin fint det här!:banana::banana::banana:
Emma rider sin andra 1* - kunde inte valt ett bättre ställe

ps. vi efteranmäler nog till Haslev i DK nästa helg.....

*kl*

Jag ska ju också dit, debuterar Lätt klass som kat I :)

Är mest orolig för hoppningen efter Dagstorp, men skärper jag till mig ska det väl gå bra det också!

Startar förresten kl 11:22, och kom precis på att det kanske är dags att börja lära sig dressyrprogrammet (igen..) snart :p

Fast missar bangången gör jag, det blir att kolla upp ev pliktportar extra noga, det misstaget gör vi inte igen ;)

Förresten: Kommerdet nya svårare hinder till Lätt Kat I också?

Tycker alla ska vara lugna, spec. efter dagstorpsbanan - som vi tyckte va maxad i Lätt... see U

Vilka klasser är det i Haslev? Har ni någon länk till deras hemsida?

Jag ska och heja haha:p Ska vara coatcha(eller hur det stavas) en tjej:D ;)

Haha, okej.
Vi ses där, detta ska bli riktigt skoj :bump:

Hi hi speakervagnen ska vara en liten röd och vit lastbil, så räkna med att den är utrustad med radar. Sreciellt på alla "glassare"

Ja det brukar vara ett litet nedhopp a-la Hermanstorp sen bara upp ur vattnet. Få se om dom gjort någon komplettering i år.

Men Hallå Skåningar!;) Kan ngn svara på min fråga??

Nä. Vi håller på den informationen:devil:

skämt åsido, tre varianter.. rakt igenom vattnet, häck + ett par galopp till nedhopp alternativt stock 1 galopp och nedhopp + upphopp, såå ut o träna nu:D:D

see U

Hi hi speakervagnen ska vara en liten röd och vit lastbil, så räkna med att den är utrustad med radar. Sreciellt på alla "glassare"

:mad: Fick just veta att Walkie talkies är funna - AICHA!!!
jag som planerat värsta picnic korgen till oss två.... med två kikare!!! så vi kan kolla alla ryttare på distans o kunna kommentera vilt!! Enda chansen nu är att mottagningen inte fungerar:angel::angel:.

Nä. Vi håller på den informationen:devil:

skämt åsido, tre varianter.. rakt igenom vattnet, häck + ett par galopp till nedhopp alternativt stock 1 galopp och nedhopp + upphopp, såå ut o träna nu:D:D

see U

Era små otäckingar!;) Sånt behöver vi inte träna på...:angel:

tror jag....:crazy:

1-5 mm regn på lördag och inga mm alls på söndagen... Ser lovande ut om nu SMHI kan hålla den här prognosen:p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter För tredje året i rad står Gärds RF och Kristianstad International Eventing som värd för Folksam Svenskt mästerskap i fälttävlan för...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag har en ponny som nu har gått barfota i lite mer än ett halvår. Då han hittills bara har gått i hage o promenerar har han inga...
Svar
7
· Visningar
236
Senast: Tossa90
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 963
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar