skurupsbygdens rf 12-13/7?

Sv: skurupsbygdens rf 12-13/7?

Det låter ju som en förbättring då hoppbanan kanske inte var så himla käck där den låg på höjden och dessutom på skrå...:angel:

och innan dess på en djup grusbana som var pytteliten :idea:

så det kan väl bara bli bättre nu.

Anna har väl en del idéer om hur det ska skötas där, hoppas jag.:idea:

och innan dess på en djup grusbana som var pytteliten :idea:

så det kan väl bara bli bättre nu.

Anna har väl en del idéer om hur det ska skötas där, hoppas jag.:idea:

Jo, vi är flera... Hoppningen kommer gå i parken (gamla dressyrbanorna), Dressyr i ridhus/ridbana, Framridning i djupa paddocken,, inget åtgärdat där. samt en del nyheter på terrängbanan vad jag förstår...:bump:

Åh, det blir kul! :banana: På den terrängbanan har jag inte varit sen den fläckige hingsten var "bebis", alltså typ...5 år sen. :eek: Visst var det en rätt brant backe upp till nånting uppe på höjden?

Åh, det blir kul! :banana: På den terrängbanan har jag inte varit sen den fläckige hingsten var "bebis", alltså typ...5 år sen. :eek: Visst var det en rätt brant backe upp till nånting uppe på höjden?
Branta backen :devil: traskade man ju ett par ggr på AHs tid, joo banhoppningen låg där och parkeringen nere vid stora gräshagarna på framsidan... :grin:

När jag var där sist var det Nicke som red bebisarna så då RED jag iaf upp & ner för backen. :D Tror faktiskt bara jag har varit där en gång tidigare innan Anna flyttade dit.

Branta backen :devil: traskade man ju ett par ggr på AHs tid, joo banhoppningen låg där och parkeringen nere vid stora gräshagarna på framsidan... :grin:

jo det är en jobbig plats :idea:
Man kan inte komma ifrån att tävlingsplatser där parkeringen ligger långt ifrån banan och man inte har kontakt är jobbiga. Man hör inget och vet inte vad som händer. :D

Fast banan är trevlig. Ligger öppet och man ser mycket. :idea:

Jo det var ju där Anna och Sten (Blackie) valde olika vägar på banhoppningen. :idea:
Var du med då?

Jo det var ju där Anna och Sten (Blackie) valde olika vägar på banhoppningen. :idea:
Var du med då?
:D Jo, fick bara ett par tyglar i handen och vips stegade AH iväg mot terrängbanan... Snabb rackare det där, hann jag tänka:D

KL

Ryttarmeddelande och preliminära startlistor är ute nu:bow:

Jag som hatar tidiga mornar är mycket nöjd med min starttid, strax efter 14:banana:

Kul att Fanny N skall starta.... Kings D. :D Gillar det ekipaget trots att det är en tuff konkurrent för Emma....

Äsch, mamma Berg blir bara så nervös när hennes flickor ska rida. Jag kan peka istället, jag som bara ska glassa runt. :D ;)

Äsch, mamma Berg blir bara så nervös när hennes flickor ska rida. Jag kan peka istället, jag som bara ska glassa runt. :D ;)

Jag vet - hon o jag är rätt lika där....:D, men vad kul - då går vi bara runt o fikar - som tur är så har man typ ingen mottagning på mobilen på S-bäck, så vi kommer inte bli uppringda o påjagade om hjälp från EW o Co. :laugh: see you

Haha, tror du vi kommer undan så lätt? Anna har säkert kontakter i speakervagnen... :angel: ;)

Glassa runt? Du?
Ha det får vi väl se :p

tillägg: ang nervös
Ngn undrade varför jag var nervös när Hanna rider. När det är dressyr på denna hästen så är jag inte spec nervös MEN terrängen. Huu. Inte för att det ska hända ngt eller så men hrm att åka hem med den ungen arg/irriterad är inte kul. Går det bra sover hon innan vi svängt ut från tävlingsplatsen. Då är hon snäll.

Senast ändrad:

Jag vet - hon o jag är rätt lika där....:D, men vad kul - då går vi bara runt o fikar - som tur är så har man typ ingen mottagning på mobilen på S-bäck, så vi kommer inte bli uppringda o påjagade om hjälp från EW o Co. :laugh: see you

har inte Anna sina com-radior kvar? :devil:

Haha, de bor säkert någonstans i lastbilen. Har dock inte sett dem sen SM i Segersjö...då var de väl använda iaf. :angel: De där måste vi nog leta upp...de var ju rätt kul. :p Vi höll koll på allt med de där! (inte bara hästar... :D)

I ett jäkligt snyggt ridhus dessutom! :love:

:love:Det är min pappa som byggt det:love: (och Tullstorp:D)

Dottern startar 0.90 på lördag. Fick nästan sovmorgon men insåg att vi måste dit direkt och spana in unghästen vi sålde i våras när han debuterar.

:bump: LYCKA TILL Nina:bump:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter För tredje året i rad står Gärds RF och Kristianstad International Eventing som värd för Folksam Svenskt mästerskap i fälttävlan för...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: Gunnar
·
Utrustning Jag har en ponny som nu har gått barfota i lite mer än ett halvår. Då han hittills bara har gått i hage o promenerar har han inga...
Svar
7
· Visningar
236
Senast: Tossa90
·
Fritid På onsdag 28/8 börjar Paralympics och det sänds på SVT/svtplay. Ska ni kolla? :banana: Här finns sändningstider och deltagare: 28...
Svar
12
· Visningar
469
Senast: Rosett
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 963
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar