Jaja, tyckt du själv då att du är så jäkla smart som har detta kontraktet och "vi" andra är lättlurade, bara ett sådant uttalande får mig att inte se att din inbillade smarthet är långutöver den verkliga.
Du behöver inte besvara dig med att ställa någon mer fråga för jag drar mig ut den här diskusionen för jag tycker du har fått svar på frågor och tycker din attityd är hemskt tråkig när du tycker att "vi" inte fattar någonting, medans de som nu skulle skriva på kontraket "fattar och har rätt inställning".. att inte lyssna för det har du inte gjort ett skit av de synpunkter du fått, gör knappast en meningsfull diskuision, det är knappast vad jag tycker detta har varit, det känns mer att du och dina "vänner" försökt att överbevisa "oss" att vi är lättlurade, inte seriösa, har inga mål och skiter i hur hästen får det (allt är inte skriviet utav dig, men av dina "vänner").
Nu säger jag tack för mig och lämnar den här tråden.
*Domaren som inte skulle skriva på det kontraktet.
*Domaren som har mål med sin uppfödning i mycket liten skala.
*Domaren som inte säljer till "vem som helst".
*Domaren som är seriös.
*Domaren vars hästar har det mycket bra.
*Domaren som när hon säljer inser att varan är såld och att hon inte har något att säga till om längre, vill domaren forsätta bestämma så behåller hon hästen.