Skolarbete om Islandshästens exteriör...

Misty_87

Trådstartare
Har fått i uppgift på hästkunskapen att göra ett arbete om en ras.. Jag har valt Islandshästen... Och ska då främst skriva o exteriör och bedömningen av dem... Nu undrar jag om det finns nån som vet vart man kan hitta bra information om det... Vill främst veta mer om Islandshästens exteriör och hur den har förändrats på senare tid.. Alltså att det har börjat komma mer högbenta tävlingsponny liknande Islandshästar...

Tacksam för svar Misty_87 :bow:

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 691
Senast: Amha
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 864
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 015
Senast: lizzie
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 200

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Tips på mellanstor hund för barnfamilj

Hästrelaterat