Skatteåterbäring....

Drygt 3700kr tillbaka. Sen ska jag göra avdrag för mina resor så jag hoppas på att det blir ca 10 000 kr till. Har inte hunnit räkna klart på det riktigt än. :)

Inget i brevlådan.. loggade in på skatteverkets hemsida, går tydligen inte att komma åt å se förrän imorgon hur saldot ser ut, på skattekontot står det 0kr, men sen är det inte uppdaterat sen sista utbetalningen. Förra året fick jag tillbaka ca 7000kr.

Inget i brevlådan.. loggade in på skatteverkets hemsida, går tydligen inte att komma åt å se förrän imorgon hur saldot ser ut, på skattekontot står det 0kr, men sen är det inte uppdaterat sen sista utbetalningen. Förra året fick jag tillbaka ca 7000kr.

Gå in på deklarationen så ser du.

Kommer få tillbaka ca 13´000:- vilket är grymt skönt! Jag är medveten om att det är bättre att försöka nolla, men eftersom jag är student och under 2016 så hade jag 5-6 arbetsgivare så är det ganska skönt att lägga på lite då i alla fall ett av företagen slarvade med att betala rätt skatt (tur att jag har koll och faktiskt krävde lönespecifikation vilket de hade "glömt":cautious:). När jag väl fått en mer stabil inkomst så är väll målet att nolla, även om det kan vara skönt att ha ett "osynligt" sparande man inte kan plocka av :)

Drygt 8500 tillbaka, men har fått 8450 för mycket i bostadsbidrag från försäkringskassan 2015-första delen av 2016, så de pengarna går tillbaka till dem så en 50 lapp tillbaka :p

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
30 029
Senast: Unafraid
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
679
Kropp & Själ Jag får oftare och oftare "vita fingrar". Det gör inte ont, bara obehagligt när jag tappar känseln. Förr fick jag ont, riktigt ont. Men...
Svar
18
· Visningar
827
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Gäller inte mig, men min son. Han har ofta blåsor i munnen, vanliga förkylningsblåsor typ, ibland på läppen, men oftast på tungan. Han...
2
Svar
22
· Visningar
1 581

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar
  • Tråden för spår

Hästrelaterat