jag kommer få kvarskatt när jag har deklarerat klart även om jag har lite plus på kontot just nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför jämkar du inte?
Därför att det är helt oväntat att jag skulle få tillbaka så mycket. Har bara haft en arbetsgivare, en dag med vab och noll sjukdagar. Har lämnat in vilken skattetabell jag har.
Fattar inte alls vad som gått snett
Fruktansvärt. Hur mycket har du förlorat på det?Därför att det är helt oväntat att jag skulle få tillbaka så mycket. Har bara haft en arbetsgivare, en dag med vab och noll sjukdagar. Har lämnat in vilken skattetabell jag har.
Stackare, men om du tycker det är jobbigt kan du få mitt kontonr att sätta in pengarna på?Därför att det är helt oväntat att jag skulle få tillbaka så mycket. Har bara haft en arbetsgivare, en dag med vab och noll sjukdagar. Har lämnat in vilken skattetabell jag har.
Nu är jag bara nyfiken för jag är okunnig, men det är inte bra att få tillbaka Så mycket?Jag får tillbaka drygt 18 000 kronor plus lite till när jag gjort avdrag för resor. Mycket missnöjd med detta
Nä, det betyder ju att Skatteverket suttit på pengar man skulle haft själv.Nu är jag bara nyfiken för jag är okunnig, men det är inte bra att få tillbaka Så mycket?
Nu är jag bara nyfiken för jag är okunnig, men det är inte bra att få tillbaka Så mycket?
Grattis, var någonstans blir det?Jag får tillbaka 12 000 och förstår inte riktigt varför. Jag trodde tvärtom att jag riskerade restskatt. Men mycket välkommet så klart, och särskilt att pengarna kommer till påsk - vi blir husägare i påskveckan
Det värsta tycker jag dock är att man inte får ut summor under 100 kr, men de ska minsann själva ha tillbaka minsta lilla slant - tror jag fick betala in 32 kr ett årEnligt uträkning ska jag få tillbaka 18 kr, må säga att jag är mycket nöjd över det.
Det värsta tycker jag dock är att man inte får ut summor under 100 kr, men de ska minsann själva ha tillbaka minsta lilla slant - tror jag fick betala in 32 kr ett år
Din arbetsgivare får inte dra mindre än enligt tabell om det inte finns jämkningbeslut på det. Så om du har avdrag så kan inte arbetsgivaren ta hänsyn till det i sitt skattedragande utan jämkningsbeslut.
Stackare, men om du tycker det är jobbigt kan du få mitt kontonr att sätta in pengarna på?
Lät som du var irriterad över att få tillbaka dem.Varför skulle jag öht ge bort pengarna när min irritation handlar om jag får dem först året därpå?