Haha kan just tro att de gjorde det faktiskt. De har legat där ett tag pengarna, vet du när det ändrades?Ja, förhållandevis hyfsat jämfört med bankernas nu när det är låga räntor men det har ändrats nu eftersom folk använde det som sparkonto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha kan just tro att de gjorde det faktiskt. De har legat där ett tag pengarna, vet du när det ändrades?Ja, förhållandevis hyfsat jämfört med bankernas nu när det är låga räntor men det har ändrats nu eftersom folk använde det som sparkonto.
Var det inte till årsskiftet 16/17Haha kan just tro att de gjorde det faktiskt. De har legat där ett tag pengarna, vet du när det ändrades?
Det stämmer, eller iaf slutet av 2016.Var det inte till årsskiftet 16/17
Ååhh vad arg jag hade blivit. Man anställer licksom revisorer av en anledning! Hoppas du gav dem en känga.Vet ej.
De som bokför åt oss har bokfört helt åt skogen så jag måste rätta nästan alla arbetsgivardeklarationer för 2016 och lämna in nya kontrolluppgifter.
Just nu ska jag betala 1100kr men då fattas runt 150.000 i brutto och de inbetalningar som ska ha gjorts (100.000 är redovisat men det stämmer ju inte...) och jag har inte gjort reseavdragen för de första 19 veckorna innan jag bytte AG.
Jag tjänade lite för mycket i fjol men vi ska nog lösa det innan vårenDet stämmer, eller iaf slutet av 2016.
Tog en hastig titt på min egen deklaration och i år blir det återbäring. Jag blev så sur över restskatten förra året att de fick dra fullt på mig sista månaderna. När jag kollar nu är det - 800 men det är då före mina reseavdrag, så några tusenlappar plus istället för minus är helt ok för mig.
Ååhh vad arg jag hade blivit. Man anställer licksom revisorer av en anledning! Hoppas du gav dem en känga.
Jag gjorde tvärtom, deklarerade en husförsäljning året efter det borde (skulle) ha gjorts.Jag ska betala 2800:-
Fastighetsskatt som jag förträngt
Stod även att jag har en blankett om husförsäljning att fylla i men det gjorde jag förra året så jag får väl ringa och fråga om det.
Jag gjorde tvärtom, deklarerade en husförsäljning året efter det borde (skulle) ha gjorts.
Hade inte en tanke själv och fick blanketten det året så jag trodde ju det var i sin ordning. Det var det inte