Jag skulle gått/ ringt till skatteverket och be om hjälp, en mäklare vill nog ha en slant för det.Lägenheten är "tyvärr" såld privat, men man kanske kan fråga mäklarn om hjälp med nya huset?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle gått/ ringt till skatteverket och be om hjälp, en mäklare vill nog ha en slant för det.Lägenheten är "tyvärr" såld privat, men man kanske kan fråga mäklarn om hjälp med nya huset?
Jag skulle gått/ ringt till skatteverket och be om hjälp, en mäklare vill nog ha en slant för det.
Gör man det på Skatteverkets hemsida?
Kan man välja?Ja, vi är väldigt många som valt att få deklarationen digitalt istället.
Samma som mig, innan jag gör mina reseavdrag... slutar visst på bara ca 3000kr...330 tillbaka. Yay.
Japp!Kan man välja?
Hm, undra om jag gjorde det förra året.... minnet är bra men kort....Japp!
Yey. Har inte jobbat en dag i mitt liv, men har ändå restskatt om 3 500 kr
Bara att tacka pappas (numera i mitt namn) pengasparande för det
Tack, det muntrade upp mig lite iaf!Du har lånat pengar av staten, till bra ränta. Var glad för det istället
Jag går alltid minus, det gör inget eftersom det blir billigare än att få återbäring om det betalas in före utgången tid. Ibland kan mannen och jag jämka lite, han hade tidigare lite avdrag för resor till och från arbetet så inte från i år.Idag landade deklaration i brevlådan...... Lite pengar tillbaka och jag får dom redan i början av april eftersom jag inte ändrar något.....
Hur är det med er andra bukefalister.... går ni plus eller minus på skattekontot....
Sånt där är så festligt. Eller inteDrygt 8500 tillbaka, men har fått 8450 för mycket i bostadsbidrag från försäkringskassan 2015-första delen av 2016, så de pengarna går tillbaka till dem så en 50 lapp tillbaka