Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns nog mer illa, jag har ju vetat om att det troligen är en del pengar som ska tillbaka eftersom jag började jobba heltid under den period jag tog bostadsbidrag. Det är naturligtvis inte så roligt att betala tillbaka ändå, men pengarna ska ju liksom tillbaka eftersom jag aldrig skulle haft dem från början egentligen. Men... Jag behövde dem verkligen då för att komma på fötter från en havererad ekonomi. Jag är inte beroende av dem nu. Så för min del är det bättre att betala tillbaka dem nu än det hade varit att vara utan dem då.Sånt där är så festligt. Eller inte
Jag får också tillbaka pengar som ska direkt till FK för att korrigera en felaktig utbetalning (där felet definitivt inte är mitt)
Idag landade deklaration i brevlådan...... Lite pengar tillbaka och jag får dom redan i början av april eftersom jag inte ändrar något.....
Hur är det med er andra bukefalister.... går ni plus eller minus på skattekontot....
Man behövde skaffa digital brevlåda innan ett visst datum, inte göra några ändringar eller tillägg samt deklarera innan 29/3 genom e-tjänsten eller appen. Tror jag.Såhär 5 år efter alla andra, men för att få pengarna nu i april, var allt man behövde göra skaffa digital brevlåda och deklarera?
Såhär 5 år efter alla andra, men för att få pengarna nu i april, var allt man behövde göra skaffa digital brevlåda och deklarera?
Man behövde skaffa digital brevlåda innan ett visst datum, inte göra några ändringar eller tillägg samt deklarera innan 29/3 genom e-tjänsten eller appen. Tror jag.