PIRU

Trådstartare
Nu har Sisu varit här i en vecka. En rolig och totalt orädd tjej som härjar med både Jääkäri o Piru utan hämningar.

Tänkte skicka upp nån bild på Sisu den galne.

Sisu2.jpg

Lystrar till namnet.

Sisu3.jpg

Ska börjas o bitas i tid vi startar med en plastmugg o går uppåt.

SIsu.jpg

Vaktar sin mugg ;)

_MG_2164.jpg

Trygghet.

_MG_2465.jpg

Vilket gäng.

Sv: Sisu

*Totalförvirrad Camilla*:
Finns det svarta Mallar?:confused:
Grattis till Jääkäri lookaliken i vilket fall!

Imorgon tar jag med min gröna bag vilken fröken lär få plats i preciis..och poff så finns hon inte i Örebro längre sen! :D

Fruktansvärt söt!:love:

Får man fråga hur det kom sig att du valde en tik denna gång?

Funkar inte med 3hanar i en flock om man vill ha ut maximalt av alla 3.

Som det är i dag styr Piru, Jääkäri o han är lite tryckt o jag får inte ut allt riktigt av han ännu. Sen om jag skaffar en hane till kommer båda stora även trycka den o den blir det inte någe av den sen i slutänden.

Men en Tik kommer o ta över inom en ett års period o styr flocken annorlunda mot en hane o Jääkäri kommer o bli friare o jag får ut mer av han.
Sen finns det ingen hane som går lika hårt i skyddet eller har samma sura humör för den som en riktigt bra tik.

Sen är det spännande på fler andra sätt med tik speciellt efter dessa linjer.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 822
Senast: Johanna1988
·
Övr. Hund I lite desperation vänder jag mig till buke då sambon satt ultimatum (ett ändå förståeligt sådant) angående valpen vi har hemma och...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
15 288
Senast: Halali
·
Hundhälsa Vill bara skriva av mig.. Har en dvärgpinscher hane snart 2,5år (värsting-åldern) och var förra veckan hos veterinär med honom då jag...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
12 379
Senast: vallhund
·
Relationer Varnar känsliga läsare för långt och svamligt inlägg, men snart spricker jag! Om nån skulle lista ut vem jag är, låt det stanna hos dig...
Svar
16
· Visningar
2 996
Senast: WBanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V