R
Raderad medlem 6459
AMEN! Finns typ inget som funkar bättre tycker jag.Min andra erfarenhet är att.. rebounds faktiskt hjälper![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AMEN! Finns typ inget som funkar bättre tycker jag.Min andra erfarenhet är att.. rebounds faktiskt hjälper![]()
AMEN! Finns typ inget som funkar bättre tycker jag.
Längesen man va härstill going strong! Jag och (numera) sambon flyter på, passionerat och bra
hur går det för er andra? Min långresa kommer bara närmre... Men eftersom han föreslog att jag skulle flytta in så måste det väl betyda att han tror att det kommer hålla ändå? Vi har ju inte känt varandra såååå länge, så vet inte hur han reagerar på distansförhållande
![]()
Suck. Har gett upp om tinder, jag har någon liten förhoppning på att det ska dyka upp en prins någonstans i bekantskapskretsen..![]()
hmm vad trist... jag har inte dejtat alls på ett tag nu, tröttnade lite på det...@Marcus Jag vet inte.. Just nu känns det som en smärre omöjlighet att hitta någon vettig person. Har försökt men det verkar inte jobba tillräckligt snabbt utan får dom "stulna" rätt framför nästan på mig hela tiden :/
Wiiie! Här händer lite för mycket, jag kan dela med mig om du vill ha ett lite mer händelserikt liv för tillfället?Dags för singeltråden att återuppstå! Här händer inte så mycket dock, men singel är jag fortfarande!
Wiiie! Här händer lite för mycket, jag kan dela med mig om du vill ha ett lite mer händelserikt liv för tillfället?![]()
Jaså, tänker du bjuda ut kollegan på dejt?Ja tack! Det enda som händer här är att jag håller på att kära ner mig i en kollega... Så berätta!
Jaså, tänker du bjuda ut kollegan på dejt?
Nä, det är mest kaos på flera håll, sjukdomar hos vänner och familjemedlemmar, företag jag handlar med som är på väg i konkurs och en massa beslut som ska tas utifrån det...
Så måste jag hålla på att resa till Frankrike och Bulgarien och inreda lägenheter och hus mitt i allt detta (inte fullt lika jobbig och negativt).
Och så ska det flyttas unghästar och ston, föl på väg, samt planeras betäckningar (inte heller så negativt). Men ja, lite mycket.![]()
Oh, finns det en singeltråd. Den har jag helt missat. Här platsar jag är singel och vet inte riktigt vart det kommer bära av.
Vad är det som krånglar till det då? Kan ni inte gå ut och ta en öl eller nåt som vänner då, bara umgås?Nja, har inga planer på det just nu.. Vi får se vad som händer! Är inte en direkt enkel situation
Men tråkigt med sjukdomar och konkurser och skit! Betäckningar låter mycket roligare!!
Ja, men förutom min singelstatus så har jag ju fortfarande mannen i mitt liv i form av en häst, vi tränar på och siktar på möjlig 120-debut i sensommar!
Vad är det som krånglar till det då? Kan ni inte gå ut och ta en öl eller nåt som vänner då, bara umgås?
Ja, det får du göra!Typ alltJo, det skulle vi nog kunna göra, vi får se vad som händer helt enkelt
Jag håller er uppdaterade!