Singeltråden no. 57

AMEN! Finns typ inget som funkar bättre tycker jag.

Faktiskt! Man får lite pirr i magen, får flirta lite, blir lite distraherad från hjärtesorgen. För mig har det aldrig betytt att jag sörjer mindre. Jag sörjer precis lika mycket ändå. Men om jag kan få tankarna på annat då och då så blir det ju liksom inte lika outhärdligt :D

Längesen man va här :D still going strong! Jag och (numera) sambon flyter på, passionerat och bra :up: hur går det för er andra? Min långresa kommer bara närmre... Men eftersom han föreslog att jag skulle flytta in så måste det väl betyda att han tror att det kommer hålla ändå? Vi har ju inte känt varandra såååå länge, så vet inte hur han reagerar på distansförhållande :crazy:

Åh vad kul att höra att det gå så bra :laugh: Du som hade för dig att det var liten flört/kk bara? ;)

Som någon annan sa, prata om det! Känn dig inte osäker på att ta upp det, han har säkert också funderat på det en hel del. Speciellt om han vill att du ska flytta in, kanske därför han har tagit upp det "så tidigt" för att han verkligen vill visa att han vill att det ska hålla? Han kanske bara inte vet hur han ska ta upp det med långresan :)

Har dilemmat att jag retar upp mig på att E inte svarar, men är egentligen inte superintresserad... Tycker han är trevlig och snygg, bra på.. aktiviteter.. Är inte kär, men ägnar ändå större delen av helgen till att irritera mig på att han svarar dåligt (vet att han inte mår bra och att han inte ens kollar på telen när han får sms/det ringer). Suck. Har gett upp om tinder, jag har någon liten förhoppning på att det ska dyka upp en prins någonstans i bekantskapskretsen.. :grin:

Rätt roande att läsa vad man skrivit tidigare:
Suck. Har gett upp om tinder, jag har någon liten förhoppning på att det ska dyka upp en prins någonstans i bekantskapskretsen.. :grin:

Är nu lycklig sambo sen 3 månader tillbaka, hittade prinsen på tinder som även fanns i bekantskapskretsen :rofl: :love::love:

Pratat om att gifta oss, pirrar i magen bara av tanken på småknoddar i framtiden (jag som inte skulle ha några:confused:) och jag är så käär :love::love:

Kanske dags att "sparka igång" denna tråd igen nu med @Gotthard 's goda besked!

På västfronten intet nytt här för mig.. Har åkt på nit efter nit och har därför bestämt mig nu för att typ vara "sten", känn inget, gör inget, men du får titta lite i smyg ^^

@Marcus Jag vet inte.. Just nu känns det som en smärre omöjlighet att hitta någon vettig person. Har försökt men det verkar inte jobba tillräckligt snabbt utan får dom "stulna" rätt framför nästan på mig hela tiden :/

Ja tack! Det enda som händer här är att jag håller på att kära ner mig i en kollega... Så berätta!
Jaså, tänker du bjuda ut kollegan på dejt? :D

Nä, det är mest kaos på flera håll, sjukdomar hos vänner och familjemedlemmar, företag jag handlar med som är på väg i konkurs och en massa beslut som ska tas utifrån det...

Så måste jag hålla på att resa till Frankrike och Bulgarien och inreda lägenheter och hus mitt i allt detta (inte fullt lika jobbig och negativt ;)).

Och så ska det flyttas unghästar och ston, föl på väg, samt planeras betäckningar (inte heller så negativt). Men ja, lite mycket. :D

Jaså, tänker du bjuda ut kollegan på dejt? :D

Nä, det är mest kaos på flera håll, sjukdomar hos vänner och familjemedlemmar, företag jag handlar med som är på väg i konkurs och en massa beslut som ska tas utifrån det...

Så måste jag hålla på att resa till Frankrike och Bulgarien och inreda lägenheter och hus mitt i allt detta (inte fullt lika jobbig och negativt ;)).

Och så ska det flyttas unghästar och ston, föl på väg, samt planeras betäckningar (inte heller så negativt). Men ja, lite mycket. :D

Nja, har inga planer på det just nu.. Vi får se vad som händer! Är inte en direkt enkel situation :banghead:

Men tråkigt med sjukdomar och konkurser och skit! Betäckningar låter mycket roligare!!

Ja, men förutom min singelstatus så har jag ju fortfarande mannen i mitt liv i form av en häst, vi tränar på och siktar på möjlig 120-debut i sensommar!

Nja, har inga planer på det just nu.. Vi får se vad som händer! Är inte en direkt enkel situation :banghead:

Men tråkigt med sjukdomar och konkurser och skit! Betäckningar låter mycket roligare!!

Ja, men förutom min singelstatus så har jag ju fortfarande mannen i mitt liv i form av en häst, vi tränar på och siktar på möjlig 120-debut i sensommar!
Vad är det som krånglar till det då? Kan ni inte gå ut och ta en öl eller nåt som vänner då, bara umgås?

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 563
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 712
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 310
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 659

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna
  • Småhunds ägare

Hästrelaterat