Singeltråden no. 57

På tal om Tinder...

Idag fick jag upp min kollegas pojkvän. Jag swipeade bort honom direkt, så här i efterhand kanske jag borde tagit en skärmdump? Så, dilemmat, berätta detta för henne eller inte? Vi är inte så tajta och pratar normalt inte om dejting. Jag är lite osäker men tror de har varit tillsammans runt 2-3 månader.

Om de har dejtat ett tag eller är officiellt tillsammans är ju lite annorlunda.. Hursomhelst, en kollega till mig hittade sin sambo med en aktiv profil på tinder, hon väckte honom med en blöt, smutsig golvmopp rätt i ansiktet. Helt rätt :)

Om de har dejtat ett tag eller är officiellt tillsammans är ju lite annorlunda.. Hursomhelst, en kollega till mig hittade sin sambo med en aktiv profil på tinder, hon väckte honom med en blöt, smutsig golvmopp rätt i ansiktet. Helt rätt :)
Hon hittade sin sambo? Då betyder ju det att hon också hade tinder? :confused::angel:

Så vidare det inte var någon annan som skvallrade för henne.

Skaffade tinder, har nu vadat mig igenom en hel del duchebags... Hittat en människa som jag har helt amazing diskussioner med :eek: Blir helt snurrig :D Älskar att snacka marknadsföring och analysera beteenden så jag bara njuter. Vi verkar ha samma tänk om det mesta så det här verkar spännande :d

Såhär känner jag just nu:
rottenecard_59335353_p2c26w2k39.png

Snackade med en vän som nyss fått kontakt med en som han var väldigt nära vän med för några år sedan, han föreslog att jag kunde ta kontakt med "the one that got away" om han fick till kontakten med fd-vännen, så vi får se om det blir något ;)

In other news: min första kärlek ska gifta sig och jag är bjuden på bröllopet. Vad fan ska jag ha på mig? Har ingen aning om hur jag ska klä mig till ett bröllop, det enda jag varit på innan var när jag var brudnäbb på min moster och hennes mans bröllop så då fixade jag inte kläderna själv.
(Han som ska gifta sig är en barndomsvän till mig, när vi var små sa jag att jag skulle gifta mig med honom, men han sa nej för han skulle gifta sig med sin mamma:p)

Blev dumpad igår av min pojkvän. Är helt förstörd. Behöver pepp!!
Åh har du någonting som gör dig glad? Eller lugn? Försök göra det i så fall!! Du kommer stå ut och du kommer klara det men tiden innan man är förbi skiten är hemsk hemsk hemsk! Träna eller ring någon om du är arg, gråt så mycket du vill, låt de som kan trösta trösta om du har några sådana i ditt liv!! Lider verkligen med dig :(.

Själv singlar jag runt lite halvt vind för våg i Göteborg! Hade efterfest med en som kan få heta sneluggen för en vecka sedan, med pannkakor och Kalle och chokladfabriken och jag, hon jag bor med och han som alla somnade i en hög i min soffa haha. sen var vi visst på samma fest igen igår så jag hånglade med honom halva tiden där och gick sen och sov hos honom. Han är faktiskt rar!!! Blev glad av att han pussade mig hejdå också haha, usch är kanske lite väl lättrörd ibland. Vi sa att vi skulle höras veckan som kommer också! Får se om det mest blir nån friends with-benefits grej några gånger till iaf, är ändå välbehövligt för mig då jag trots mitt eviga singelskap har en rätt närhetstörstande läggning.

Precis! Tiden är det som tryter mest… Skickade den bilden till en vän med frågan "hur mycket utevistelse behöver han ha om dagen?" och "hur mycket kostar en pojkvän? är de dyra i drift?" ;)

Så tänker jag också...
Fast jag är kille. Man har ju sina egna intressen om man nu inte lyckas hitta en tjej med samma intressen :).

För två helger sen mötte jag ju myskillen, pratade med en vän om detta och vi kom fram till att jag hade nog inga större känslor för honom. Han är snygg, trevlig och bra i sängen men thats it :o

Skrev ju förut om E, som G försökte mota bort från mig... Well :D i fredags var vi på krogen. Lite vibbar fanns det i luften från början men han är såå blyyyg. Men efter lite alkohol så gick jag från min kompis "nä nu ska jag hångla upp E". Sen satt han som en igel på mig resten av kvällen :rofl: höll handen, klappa mig i håret, kramades, pussades and so on :love: Sov till och med hos honom. Woho succes! Den natten var nog det bästa jag upplevt haha. Vill ha mer :eek:

Tycker verkligen om människan! Men blir jätteosäker när jag funderar på om jag kan tänka mig ett förhållande med honom. Inte för att jag inte har dom känslorna, men om jag har energin att lägga ner på det. Nu jobbar han visserligen borta på veckorna och jag skulle tro att han tänker lite som jag. Men jag tänker låta saker och ting rulla på så kanske det löser sig av sig självt, men tanken skrämmer mig ändå just nu :p

För mig blev det så. Eller ja, min killkompis fick upp mig där, fastän jag hade tagit bort min profil. MED uppdaterad profilbild.. Nu hade jag "tur" för jag och min sambo tog bort våra samtidigt så han visste ju att jag inte var inne där. Det är tydligen en inställning på Facebook man måste ta bort också. :)

Längesen man va här :D still going strong! Jag och (numera) sambon flyter på, passionerat och bra :up: hur går det för er andra? Min långresa kommer bara närmre... Men eftersom han föreslog att jag skulle flytta in så måste det väl betyda att han tror att det kommer hålla ändå? Vi har ju inte känt varandra såååå länge, så vet inte hur han reagerar på distansförhållande :crazy:

Men eftersom han föreslog att jag skulle flytta in så måste det väl betyda att han tror att det kommer hålla ändå? Vi har ju inte känt varandra såååå länge, så vet inte hur han reagerar på distansförhållande :crazy:
Men hur kan detta vara något du funderar över? Borde ni inte ha pratat om det? Om ni är sambos menar jag. Finns väl ingen anledning att gå och undra eller tolka tecken om ni är i en relation?

Blev dumpad igår av min pojkvän. Är helt förstörd. Behöver pepp!!

Jag har bara en sak att säga: Det blir bättre! Jag har blivit dumpad två gånger, och nu sista gången var det ett relativt ömsesidigt beslut. Jag har lärt mig att jag sörjer ungefär 6 månader, då känns det tufft och jobbigt och som om hjärtesorgen aldrig kommer gå över. Men efter det brukar det lätta och livet blir bättre än någonsin! Jag är där nu, bröt med min sambo i februari. Min andra erfarenhet är att.. rebounds faktiskt hjälper :angel:

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 563
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 712
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 310
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 655

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Klippa hund
  • Småhunds ägare

Hästrelaterat