Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På tal om Tinder...
Idag fick jag upp min kollegas pojkvän. Jag swipeade bort honom direkt, så här i efterhand kanske jag borde tagit en skärmdump? Så, dilemmat, berätta detta för henne eller inte? Vi är inte så tajta och pratar normalt inte om dejting. Jag är lite osäker men tror de har varit tillsammans runt 2-3 månader.
Och här är en som varit singel sen hon var 15 så jag har ingen aning om hur man är i ett förhållandeJag vill vara med här!Är singel för första gången sen jag var 16 år gammal (!!). Hur gör man? Förvirringen är total!
Hon hittade sin sambo? Då betyder ju det att hon också hade tinder?Om de har dejtat ett tag eller är officiellt tillsammans är ju lite annorlunda.. Hursomhelst, en kollega till mig hittade sin sambo med en aktiv profil på tinder, hon väckte honom med en blöt, smutsig golvmopp rätt i ansiktet. Helt rätt![]()
Såhär känner jag just nu:
![]()
Åh har du någonting som gör dig glad? Eller lugn? Försök göra det i så fall!! Du kommer stå ut och du kommer klara det men tiden innan man är förbi skiten är hemsk hemsk hemsk! Träna eller ring någon om du är arg, gråt så mycket du vill, låt de som kan trösta trösta om du har några sådana i ditt liv!! Lider verkligen med digBlev dumpad igår av min pojkvän. Är helt förstörd. Behöver pepp!!
Precis! Tiden är det som tryter mest… Skickade den bilden till en vän med frågan "hur mycket utevistelse behöver han ha om dagen?" och "hur mycket kostar en pojkvän? är de dyra i drift?"Så känner jag oxå, plus, "När ska jag ha tid med honom i så fall??"
Precis! Tiden är det som tryter mest… Skickade den bilden till en vän med frågan "hur mycket utevistelse behöver han ha om dagen?" och "hur mycket kostar en pojkvän? är de dyra i drift?"![]()
Precis! Tiden är det som tryter mest… Skickade den bilden till en vän med frågan "hur mycket utevistelse behöver han ha om dagen?" och "hur mycket kostar en pojkvän? är de dyra i drift?"![]()
Om de har dejtat ett tag eller är officiellt tillsammans är ju lite annorlunda.. Hursomhelst, en kollega till mig hittade sin sambo med en aktiv profil på tinder, hon väckte honom med en blöt, smutsig golvmopp rätt i ansiktet. Helt rätt![]()
Men hur kan detta vara något du funderar över? Borde ni inte ha pratat om det? Om ni är sambos menar jag. Finns väl ingen anledning att gå och undra eller tolka tecken om ni är i en relation?Men eftersom han föreslog att jag skulle flytta in så måste det väl betyda att han tror att det kommer hålla ändå? Vi har ju inte känt varandra såååå länge, så vet inte hur han reagerar på distansförhållande![]()
Blev dumpad igår av min pojkvän. Är helt förstörd. Behöver pepp!!