Singeltråden no. 57

2 år är ju inte så länge, jag slår till med drygt 5,5 år, snart ger jag upp :p
Tja, det är väl inte så länge men innan förhållandet jag hade så vart jag singel från födsel tills jag blev 20 (vet inte riktigt när man börjar räkna), men i alla fall singel hela tonårstiden och bara det är 7 år.
Så om jag ska va singel i 5 år till innan ja hittar nästa, tja det ska nog gå. :p

Tja, det är väl inte så länge men innan förhållandet jag hade så vart jag singel från födsel tills jag blev 20 (vet inte riktigt när man börjar räkna), men i alla fall singel hela tonårstiden och bara det är 7 år.
Så om jag ska va singel i 5 år till innan ja hittar nästa, tja det ska nog gå. :p

Gillar att du är positiv till det här! Jag ger som sagt snart upp och lever i celibat resten av livet tror jag :p

Nä precis. Jag hoppas väl någonstans långt inom mig på ett mirakel. Men jag har som tur är pållen att trösta mig med, när det känns som värst så satsar jag hårdare där helt enkelt!
Ja, det är tur vi har hästarna. Jag har även stallkatten som tröst. När det var som värst och jag bröt ihop totalt var det så skönt att sitta nere i stallet efter att hästarna tagits in, höra hur de tuggar på sitt hö och ha en katt som älskar dig och vill kela, samtidigt som alla tankarna anfaller.
Djur är väldigt bra, utan dom hade jag nog inte varit där jag är idag.

Då bor du ju fel ;)
Jag tror inte det hade spelat någon roll om jag bott någon annanstans, hade varit samma fenomen där. Känns som det beror på mig som person, men vi får se.

Ja, det är tur vi har hästarna. Jag har även stallkatten som tröst. När det var som värst och jag bröt ihop totalt var det så skönt att sitta nere i stallet efter att hästarna tagits in, höra hur de tuggar på sitt hö och ha en katt som älskar dig och vill kela, samtidigt som alla tankarna anfaller.

Jag tror inte det hade spelat någon roll om jag bott någon annanstans, hade varit samma fenomen där. Känns som det beror på mig som person, men vi får se.

Djur är toppen! Jag har en hund jag får låna när jag vill också, och väldigt fina vänner som alltid finns här! Men jag är lite för prestationsinriktad för mitt eget bästa så jag mår bäst när jag lyckas med något!

Djur är toppen! Jag har en hund jag får låna när jag vill också, och väldigt fina vänner som alltid finns här! Men jag är lite för prestationsinriktad för mitt eget bästa så jag mår bäst när jag lyckas med något!
Ah, jag vet inte riktigt vad jag är. Är nog lite "komplicerad" för mig eget bästa tror jag. Jag tror min största svaghet är att jag analyserar/tänker för mycket, vilket blir en ond cirkel då jag är singel och inte har några vänner jag umgås med längre, vilket innebär för mycket tid att tänka på... inte bra..

Jag tror att jag hade klarat singellivet lättare om jag bara haft vänner att umgås med, börjar kännas som om det är något "fel" på mig då jag inte får behålla vänner, vad det verkar som... nåväl får försöka vara positiv i alla fall.

Nej det är ju du som bor fel... var du nu bor :D

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 563
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 712
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 310
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 659

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • tämja halvvuxna katter

Hästrelaterat