Jag har bott på många ställen, men jag tror seriöst inte att det har något med hur man bor utan mer på ens livsstil och hur man ser ut.Nej det är ju du som bor fel... var du nu bor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har bott på många ställen, men jag tror seriöst inte att det har något med hur man bor utan mer på ens livsstil och hur man ser ut.Nej det är ju du som bor fel... var du nu bor![]()
Såklart det har.. försökte skoja lite med dig baraJag har bott på många ställen, men jag tror seriöst inte att det har något med hur man bor utan mer på ens livsstil och hur man ser ut.
Ibland önskar jag att det hade varit lättare om man kunde skoja lite mer, dessvärre är det inget direkt roligt med att vara ensam.Såklart det har.. försökte skoja lite med dig bara![]()
Lite lättare att skoja om man är två också..Ibland önskar jag att det hade varit lättare om man kunde skoja lite mer, dessvärre är det inget direkt roligt med att vara ensam.
Fast man kan försöka, men det är inte alltid det går men då har man i alla fall försökt.![]()
Jo det är sant... faan nu blev jag påmind om hur det var... nåväl en dag... en dag, men först blir det jobb, det är ju måndag imorrn. Kanske stöter på drömkillen under jobbet imorrn, hoppas kan man alltid.Lite lättare att skoja om man är två också..![]()
Jo det är sant... faan nu blev jag påmind om hur det var... nåväl en dag... en dag, men först blir det jobb, det är ju måndag imorrn. Kanske stöter på drömkillen under jobbet imorrn, hoppas kan man alltid.![]()
haha, då får jag kanske flytta ditPå ett väldigt bra ställe![]()
Jo tack, jag vet. Hade ett strul med en kollega på jobbet, nu har han bytt jobb, men vi har fortfarande kontakt, men jag träffar väldigt många i mitt jobb. Är lastbilschaufför, så det går att stöta på drömkillen på något annat ställe.Hoppas inte på för mycket, det är jobbigt att ha någon man är intresserad av på jobbet!
Jo tack, jag vet. Hade ett strul med en kollega på jobbet, nu har han bytt jobb, men vi har fortfarande kontakt, men jag träffar väldigt många i mitt jobb. Är lastbilschaufför, så det går att stöta på drömkillen på något annat ställe.
Hittills har jag bara hittat ögongodis som bor för långt bort, hahahaha, så typiskt.![]()
På mitt jobb är det 95% killar, så där lär jag inte hitta nån trevlig tjej... Kanske får leta i stallen häromkring?Jo tack, jag vet. Hade ett strul med en kollega på jobbet, nu har han bytt jobb, men vi har fortfarande kontakt, men jag träffar väldigt många i mitt jobb. Är lastbilschaufför, så det går att stöta på drömkillen på något annat ställe.
Hittills har jag bara hittat ögongodis som bor för långt bort, hahahaha, så typiskt.![]()
Ligger mycket i det.. ibland kan kärleken finnas närmare än man tror dessutom!Ja, men på något annat ställe låter som en bra plan! Satsa på det!
@Marcus Ja, fast jag tror inte hela sanningen ligger i att man ska flytta. Det krävs andra saker med. För mig skulle det nog räcka att utvidga bekantskapskretsen, träffa folk på andra ställen än jag brukar gå till osv..
Man får inte va dum, man lär sig på sina misstag sägs det.Ja, men på något annat ställe låter som en bra plan! Satsa på det!
@Marcus Ja, fast jag tror inte hela sanningen ligger i att man ska flytta. Det krävs andra saker med. För mig skulle det nog räcka att utvidga bekantskapskretsen, träffa folk på andra ställen än jag brukar gå till osv..
Mitt jobb är mansdominerat, men å andra sidan skulle vi ju inte vara på kollegorna eller hur var det nu igen?På mitt jobb är det 95% killar, så där lär jag inte hitta nån trevlig tjej... Kanske får leta i stallen häromkring?haha
Hmm sant... fast jag är ju konsult, så de jag arbetar med är bara kollegor indirekt :PMan får inte va dum, man lär sig på sina misstag sägs det.
Jag håller med om det där att utvidga bekantskapskretsen, själv funderar jag på att börja någon kurs och där träffa någon som har samma intresse som mig osv. Svåra är att det inte finns några kurser i närheten som tilltalar mig...
Mitt jobb är mansdominerat, men å andra sidan skulle vi ju inte vara på kollegorna eller hur var det nu igen?![]()
Åh konsult...*biter sig i läppen för att inte säga något taskigt*Hmm sant... fast jag är ju konsult, så de jag arbetar med är bara kollegor indirekt :P
haha... ja en del av förutfattade meningar av konsulterÅh konsult...*biter sig i läppen för att inte säga något taskigt*![]()
Men ja, jag kan tänka mig att det är lite skillnad på arbetsplatser, har själv jobbat på lite olika ställen, vissa där kvinnor varit den dominerade skalan osv. Jag tror jag föredrar en mix.
Åh singeltråden, som jag saknat den! Vilka minnen den väcker, som när vi en gång skrev ut en tråd på två dagar eller hur det nu var.
Och hade skrämmande individstatistik på deltagande.. men instämmer, så himla fint att perioden från när vi träffade diverse stadigvarande partners finns dokumenterad (även om det väl krävs ett större arkeologiskt arbete för att gräva fram bevisen).