Haha, ja. Det där med nätdejting alltså!
Och jag minns när du träffade Ingebjörn när du var ute och promenerade med en vän och det blev konstig stämning![]()
![]()
Och reflektionerna efter den första fysiska intimiteten som vi så fint fick ta del av
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, ja. Det där med nätdejting alltså!
Och jag minns när du träffade Ingebjörn när du var ute och promenerade med en vän och det blev konstig stämning![]()
![]()
Och reflektionerna efter den första fysiska intimiteten som vi så fint fick ta del av![]()
Sluta vara så himla glada och lyckliga!! MVH Bitter och för evigt singel :P
Försöker inleda projekt "var sten" här, men det går inte så bra.. Sten = kolla inte på någon, bli inte intresserad av någon, be nothing, see, nothing feel nothing, typ. Försökte för första gången någonsin att aktivt flörta med en snubbe och det slutade med att det blev så sjukt mycket drama.. En annan kille jag började snacka med nämnde inte på flera månader att han hade flickvän etc. Därav "var sten" och syssla inte med sådant, även om jag gärna vill :P
Jag tog inte alls illa upp, så för min det är det verkligen ingen fara! Jag tycker att det i tråden är härligt att läsa när det går bra för folk, ni är ju ändå mina vänner@Frokennordberg och @Ceta Ja men usch, jag förstår vad ni menar och jag ber om ursäkt för att jag skrev sådär! Jag antar att jag var inne i ett litet rus efter att ha sett tillbaka på min egen historia, men insåg efter bara ett par minuter hur dumt följande inlägg blev och hur provocerad jag själv hade blivit av att läsa ett sådant när jag var singel. Sorry ladies, kan vi låtsas om att det inte finns?
@Ceta
Visst kan man störa ihjäl sig på folk ibland? Håll käft och låt mig vara singel och bitter känner jag för att svara ibland... Skönt att du ändå känner dig tillfreds just nu![]()
Haha! Om han bara visste vad jag utsatt honom för på internet.
Det skedde ju ändå högst inkognito! Anonymitet är viktigt!
Och när jag åkte till Göteborg för en torsdagsöl och träffade @julgrisen första gången, och vi bukeuppdaterade hela upplevelsen!
Det tycker jag var ett fantastiskt bra svar faktiskt![]()
Intressant, det gjorde inte min kompis heller när jag bad henne läsa. Jag tror det har väldigt mycket att göra med hur man är som person - jag är rätt osäker och inte världsbäst på att vara rättfram och ta för mig, och känner igen rätt många tankar och scenarier från min dejtingkarriär. Jag var rädd för att smsa för mycket, för att verka för på, för att aldrig få svar, för att få fel sorts svar... Min kompis är dock mer självsäker och framåt, och tyckte inte att hon kände igen några direkta problem.@Mineur Jag kände inte igen mig alls i texten. För mig har dejtande mest varit roligt och trevligt faktiskt, annars hade jag nog helt enkelt låtit bli.
Inte ens när jag var i hennes ålder tänkte jag sådär.
Intressant, det gjorde inte min kompis heller när jag bad henne läsa. Jag tror det har väldigt mycket att göra med hur man är som person - jag är rätt osäker och inte världsbäst på att vara rättfram och ta för mig, och känner igen rätt många tankar och scenarier från min dejtingkarriär. Jag var rädd för att smsa för mycket, för att verka för på, för att aldrig få svar, för att få fel sorts svar... Min kompis är dock mer självsäker och framåt, och tyckte inte att hon kände igen några direkta problem.
Jag hoppas att jag, om jag en dag dejtar igen, kan tuffa till mig lite och undvika dessa känslor åtminstone delvis. Jag tror dock att dagens samhälle och de kommunikationstrender det innebär gör saken ännu mer komplicerad. Sedan är det förstås lätt att tänka att det var bättre förr, och huruvida det är sant eller ej finns det ju faktiskt inte riktigt någon som kan svara på.