Jag har ingen aning om vart man ska ragga när man inte ens gillar att ragga i första hand. Då utgår jag från mig själv.Den första delen var inte riktat till mig, men jag svarar/peppar lite ändå. Livet brukar lösa sig på ett eller annat sätt, även om det känns vilset ibland. Jag har lärt mig att gå mer och mer på magkänslan, om min hjärna velar runt och inte kan komma fram till ett vettigt beslut. Det har hittills funkat rätt bra och har det inte gjort det har jag ändrat mig och gjort något annat.
Utan att veta säkert, för att jag aldrig har gått in för det fullständigt, så tror jag att jag är ganska kass på att ragga på krogen. Jag är svinbra på att flörta på dansgolvet, dansa lite, möjligtvis bli erbjuden en drink, men sen...? skulle jag vara intresserad av att knyta nån slags kontakt utöver det, vet jag inte hur jag gör och hade antagligen känt mig lagom bortkommen. Och @RedHyuuga, där nånstans faller konceptet ragga i matbutiken också.
Och nätdejting känns så seriöst, i betydelsen "jag nätdejtar och letar verkligen efter Någon". Det är jag nog inte riktigt redo för.
Litet dilemma detta ja.