Singeltråden no. 57

Vad fint av mitt fyllealterego att informera er... :up:
Jag tycker ditt fyllealterego verkar vara minst lika charmigt som det nyktra ditot! :)

--------------
Jag började dagen med att åka till gymmet efter dagislämningen. Så nu sitter jag i soffan med en väldigt purrande katt i knät och väntar på att håret ska torka. Om en timme ska jag till dagis igen och ha föräldrajour i några timmar. Dvs först vara fröken och sen städa. Oj så glamoröst mitt liv känns just nu :p

Påväg (skall snart gå på planet) norrut igen efter kurs i Stockholm. Bra kurs som var alldeles förträffligt distraherande från avlivandes av vargen, men nu är jag ensam, trött och ofantligt ledsen :( önskar en kunde få stå och gråta i kön till planet utan att oroa sig för ovälkommen uppmärksamhet.. (Vågar dock inte lipa just pga den risken...)

Påväg (skall snart gå på planet) norrut igen efter kurs i Stockholm. Bra kurs som var alldeles förträffligt distraherande från avlivandes av vargen, men nu är jag ensam, trött och ofantligt ledsen :( önskar en kunde få stå och gråta i kön till planet utan att oroa sig för ovälkommen uppmärksamhet.. (Vågar dock inte lipa just pga den risken...)

Kram!

Känns detta igen? någon visar intresse och känslan att man vill fly dyker på en:o:crazy: speciellt när man inte känner personen ifråga:nailbiting::angel:

Haha jag snubblade över ett gäng roliga bilder, och måste bara dela med mig:

513.png

128-1024x536.png

218.png

Hur tänker ni om ni får en vänförfrågan utan att ni ens hunnit svara på ett pm från personen?O_o desperat varning?:angel::cautious:

Har förövrigt haft en bra singelhelg :D gått på stan, vart i stallet och hängt med hunden i skogen, sen degat i soffan resten av tiden ;) det är väl fördelen att man kan göra preciis vad man vill :p

Jo, men det här ska gå på sjuan i alla fall, så mycket vet jag. ;) Sen lär det väl dröja ett tag innan just det programmet sänds, eftersom de filmade härom dagen, men ändå.

Ang. smärtan i luftrören kan nog luften ute påverka, kall och fuktig luft är väl inte direkt optimalt.

Hittade du rätt program till slut?
Och ja, luften var nog boven. Har inte blivit sjuk än iaf. :p Men det tog flera timmar innan det gick över :S

Kram på dig! Hoppas det känns lite bättre nu!

Hur tänker ni om ni får en vänförfrågan utan att ni ens hunnit svara på ett pm från personen?O_o desperat varning?:angel::cautious:

Har förövrigt haft en bra singelhelg :D gått på stan, vart i stallet och hängt med hunden i skogen, sen degat i soffan resten av tiden ;) det är väl fördelen att man kan göra preciis vad man vill :p

Jag hade nog flytt åt andra hållet, men den inställningen försöker jag ändra på.

@cili Börjar du tröttna på singellivet? :D

Det förstår jag! :)

@Chili Jag fick lite problem förra vintern med halsen. Då och då när jag sprang i kylan så sprack något blodkärl, det var ganska obehagligt men ingen fara. Så jag tror som Heddan att det är luften!

Himla onödigt tycker jag, det räcker väl med att det är asjobbigt och att jag får världens träningsvärk? :p

@cili Ok, kändes som en sån där allmän trötthetskänsla låg bakom :D

@canine Tja, det är väldigt svårt att inleda relationer om första instinkten är att springa på andra hållet iaf. Sen ska man kanske inte vara för mycket på andra hållet heller.

@Chili Håller med! Men så länge du inte börjar blöda från halsen tycker jag att du ska köra på :D Det var ju det jag gjorde, sjukt obehaglig känsla verkligen.

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka