Alltså. El Lordo skrivit el tento idag. Äro smått el fullo och super el lycklo!
Vad fint av mitt fyllealterego att informera er...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså. El Lordo skrivit el tento idag. Äro smått el fullo och super el lycklo!
Hoppas tentan gick bra!
Jag tycker ditt fyllealterego verkar vara minst lika charmigt som det nyktra ditot!Vad fint av mitt fyllealterego att informera er...![]()
Vad fint av mitt fyllealterego att informera er...![]()
Då hoppas vi på att det gick fint!Tack! Har ingen aning faktiskt. Kan lika gärna ha fått högsta betyg som kuggat...
Påväg (skall snart gå på planet) norrut igen efter kurs i Stockholm. Bra kurs som var alldeles förträffligt distraherande från avlivandes av vargen, men nu är jag ensam, trött och ofantligt ledsenönskar en kunde få stå och gråta i kön till planet utan att oroa sig för ovälkommen uppmärksamhet.. (Vågar dock inte lipa just pga den risken...)
Jo, men det här ska gå på sjuan i alla fall, så mycket vet jag.Sen lär det väl dröja ett tag innan just det programmet sänds, eftersom de filmade härom dagen, men ändå.
Ang. smärtan i luftrören kan nog luften ute påverka, kall och fuktig luft är väl inte direkt optimalt.
Påväg (skall snart gå på planet) norrut igen efter kurs i Stockholm. Bra kurs som var alldeles förträffligt distraherande från avlivandes av vargen, men nu är jag ensam, trött och ofantligt ledsenönskar en kunde få stå och gråta i kön till planet utan att oroa sig för ovälkommen uppmärksamhet.. (Vågar dock inte lipa just pga den risken...)
Hur tänker ni om ni får en vänförfrågan utan att ni ens hunnit svara på ett pm från personen?desperat varning?
Har förövrigt haft en bra singelhelggått på stan, vart i stallet och hängt med hunden i skogen, sen degat i soffan resten av tiden
det är väl fördelen att man kan göra preciis vad man vill
![]()
Haha nejdå, jag klarar mig, men jag hade tröttnat på pluggandet och slösurfade iställetJag hade nog flytt åt andra hållet, men den inställningen försöker jag ändra på.
@cili Börjar du tröttna på singellivet?![]()
Jag hade nog flytt åt andra hållet, men den inställningen försöker jag ändra på.
Det förstår jag!
@Chili Jag fick lite problem förra vintern med halsen. Då och då när jag sprang i kylan så sprack något blodkärl, det var ganska obehagligt men ingen fara. Så jag tror som Heddan att det är luften!
Nä, inte orkat leta nåt mer.Hittade du rätt program till slut?
Och ja, luften var nog boven. Har inte blivit sjuk än iaf.Men det tog flera timmar innan det gick över :S