Haha! Roligt att höra .
Men det var så klockrent! Och precis vad jag behövde höra på något sätt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha! Roligt att höra .
Det ÄR klockrent! Min syster har alltid sagt det till mig, men på olika teman. Jag tror att det är en bra grej att ha i bakhuvudet när man dejtar; blir man bortsorterad för att man är sig själv och gör det man själv är bekväm med är det bara bra, även om det kan kännas lite tråkigt just då. För mig har det hjälpt jättemycket .Men det var så klockrent! Och precis vad jag behövde höra på något sätt!
Det ÄR klockrent! Min syster har alltid sagt det till mig, men på olika teman. Jag tror att det är en bra grej att ha i bakhuvudet när man dejtar; blir man bortsorterad för att man är sig själv och gör det man själv är bekväm med är det bara bra, även om det kan kännas lite tråkigt just då. För mig har det hjälpt jättemycket .
@canine Jag har varit sjukt trött i flera dagar, men var tvungen att rycka upp mig ikväll. Var iväg och hade första övningen med en projektkör jag startat, och det var superkul! Fick dessutom på hemvägen se mitt livs första norrsken
Jag har min första riktigt lediga kväll på två veckor, så jag har hamnat i soffan jag med. Sååå skönt!
Har börjat känna ett starkt behov av att träffa någon igen vilket inte känns riktigt okej med tanke på att det inte ens är två veckor sedan jag bestämde mig för att jag skulle ta en välbehövlig paus... Men jag tycker bara att jag ser kära par överallt, och innerst inne vill jag inget hellre än att vara den där tjejen som har någon som skickar söta sms och håller mig i handen när vi är ute och går. Den välbekanta stressen och katastroftankarna om att jag aaaldrig kommer att hitta någon har börjat smyga sig på igen, men jag försöker bara att mota bort alla känslor gällande allt det här nu och ta det lugnt ett tag till. En stor del av mig behöver en paus, även om en annan del av mig är sugen på att ge mig ut och hitta någon att gå på date med nu med en gång. Ska försöka låta den där stora delen styra ett tag till innan jag ger mig på något flirtrelaterat igen...
Är från Göteborg, men bor i Norrbotten en period för jobb ikväll var norrskenet mest "skyar", men för mig som aldrig sett innan så var det ändå en milstolpeåh norrsken, det hade vart så himla häftigt att få se någongång! vart bor du ungefär?
Åh, hade missat att det var idag men ligger redan i sängen och skall strax sova, så får streama det en annan dag!Är det någon mer än mig som ska kolla Big Bang Theory?
Det var det! Nästan lite för... hjärnan sätter lätt igång och spinner iväg alldeles för mycketVad härligt det lät @Ninnurur!