Singeltråden no. 57

Jag vill också ha choklad!

Men jag är tokförkyld så just nu känns det som om det skulle vara totalt slöseri då det förmodligen inte kommer vara lika gott som det brukar, när näsan känns som en stor propp mitt i ansiktet och inte som något som går att andas genom.... :mad:

Det var jättegott tills jag började må illa och somnade på soffan... Men Marabou Salta mandlar är min nya favorit! Mums!

Och örk vad tråkigt att vara förkyld. Krya på dig!

Huvvaligen vad jag hatar att vara förkyld. Tur i oturen är väl att man pluggar nu så jag får ju ingen karens om jag är hemma, vilket jag är idag. Kan inte sitta ihopklämd i bilen med 4 andra och hosta på dem direkt. Får bli ännu en dag hemma helt enkelt.

Någon som har koll på om det går något program på sjuan om veterinärer som heter något med SOS eller 112?

Vet inte men de har väl en hemsida där de listar sina program? :) @Hedinn
Hittar inget sånt? Bara tablåer... Vet inte om det är nåt nytt som inte sänts än heller, allt jag vet är att min häst ska vara med, så det vore kul att veta vad det är för program i alla fall, haha! :p

Alltså här försöker man vara nyttig och sticker ut för att springa en kortis. Betoning på kortis, mest pga mina knän. Sen håller jag på att dö pga extrem smärta från lungor och luftrör. Vad är grejen med det? Sprang för en timma sen och det gör fortfarande ont. :p

Mvh tjejen med sämre kondis än pensionärer

Aha, men det finns väl flera program om veterinärer på olika kanaler? 112 vet jag har funnits men vet inte vilken kanal... Sen kan jag inga mer men det brukar ju alltid gå sådana program på tv, som jag alltid zappar förbi. :p

Aha, men det finns väl flera program om veterinärer på olika kanaler? 112 vet jag har funnits men vet inte vilken kanal... Sen kan jag inga mer men det brukar ju alltid gå sådana program på tv, som jag alltid zappar förbi. :p
Jo, men det här ska gå på sjuan i alla fall, så mycket vet jag. ;) Sen lär det väl dröja ett tag innan just det programmet sänds, eftersom de filmade härom dagen, men ändå.

Ang. smärtan i luftrören kan nog luften ute påverka, kall och fuktig luft är väl inte direkt optimalt.

Haha, ja jag har förstått att det mest är påfrestande ;) Men det är ändå just det där med att få egna barn som känns lockande trots allt.. :p

Haha, ja jag har förstått att det mest är påfrestande ;) Men det är ändå just det där med att få egna barn som känns lockande trots allt.. :p
Ja visst är det så. Och hur trött och less man än blir så svämmar hjärtat ändå över av kärlek när hon somnar på min arm en stund efter sista utbrottet :love: :grin:

Sådär ja, utbytt profilbild och presentation på hp. Nu återstår bara den eviga väntan innan dom godkänns.

Har roat mig med hela två dejter den här veckan, men nä. Känslan på båda var "mjeeeh", dvs inget att bygga på.
Har två mycket intressanta grabbar och en som jag inte vet hur jag ska kategorisera än kvar, återstår att se om det kan bli nåt av dom (alltså bara mailkontakt hittills). Och kanske kan ny bild+text generera ännu nåt spännande?

@Hedinn Maila dom och fråga!

Själv ligger jag i sängen igen med datorn i knäet och dricker kaffe. Har släppt ut hästarna och försöker nu vila upp mig så jag ska orka med att rida massa senare. Ska på dressyrlektion så jag måste orka!

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka