Hur går det för er andra? Om ni orkar får ni gärna ge mig en liten recap på vilka ni är och hur era liv ser ut, nykomling i tråden som jag är!
Hmm, ja. Übersingel känns det som, var sist i ett förhållande typ 2010 och efter det har det varit en hel del dejtande som gått sådär. Det går liksom bara inte att hitta någon som är seriös, trevlig, rolig, smart, snygg och som passar mig, som dessutom vill ha mig.
Jag kör därför på med mitt liv så som jag vill ha det, har flyttat ut till ett litet hus bredvid mitt stall som jag hyr, så det är som att ha egen gård ungefär fast jag är själv. Jag har 3 fina hästar som jag tränar och tävlar, jag har två fantastiska katter som numera även får vara ute. Jag har fast jobb som sjuksköterska, jag har för tillfället betald vidareutbildning inom intensivvård som jag håller på och genomför, förhoppningsvis klar till sommaren. Då kommer jag dessutom ha hyfsad lön, vilket behövs när man är själv och har dyr livsstil.
Funderar seriöst på att skaffa barn själv om jag inte träffar någon inom något år. Har liksom inte tänkt att leva livet barnlös även om jag nu får leva som singel. Har fyllt 30 så åren går ju.