Kul för er andra som har heeelg. Själv har min andra jobbnatt av tre coming up...![]()
Helg?
Mvh är i skolan 9-17 lördag och söndag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kul för er andra som har heeelg. Själv har min andra jobbnatt av tre coming up...![]()
Helg?
Mvh är i skolan 9-17 lördag och söndag![]()
Äsch, ge det en chans, en dejt behöver ju inte vara en så stor grej@Ceta För att vara helt ärlig så hänger det nog på mig, han har visat intresse. Men jag blir så jäkla osäker. Som vanligt. Så får se hur det blir...
Jag tänker, varför inte, om du känner att du kan prata med människan och förklara att han får skärpa sig och får någon vettig respons på det. Annars är det ju egentligen inte värre än att låta det vara då. Har du repat dig en gång repar du dig nog igen om det visar sig att det bara var trams en gång till.
Allt beror ju på hur intressant han är, är det bara att du tror att han kan bli något om han ändrar sig, då kanske det inte är så mycket att jobba med. Man kan inte ändra helt på folk.
@Mineur Jag får världens varningslampsblink av att du "ska vara den där tjejen som kan få honom att bli den rara killen han är". Du har haft det struligt med killar, varför ens lägga energi på nån som behöver krånglas med? Nån som behöver fixas till, ett stackars projekt som tjejen ska få ordning på med sin kärlek. Nä, jag röstar nej. Det ska vara lätt, roligt och effortless.
Nån gemensam kompis kan verkligen inte förvänta sig det där av dig, tycker hen har en rätt trist syn på såväl dig som killen faktiskt.