Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En metodkurs för livsmedelstillsynStort grattis även här @Ceta!Vad är det för kurs du ska på?
@Evenstar Haha ja, jag lyssnar redan på jullåtar i hopp om att julen ska skynda sig
@Lillelorden 17 november! Vi skrev ju ett önskemål till hyresbolaget eller vad det heter att vi ville flytta ut så snabbt som möjligt och de lyckades hitta en som vill flytta in 1 december. Egentligen går vår uppsägningstid inte ut förens i årsskiftet. Så vi kunde flytta inflyttningsdatumet en hel månad![]()
En metodkurs för livsmedelstillsynInte jätteupphetsande, men tror det är bra för mig att utvecklas lite på det planet även om det inte är sådana jobb jag kommer söka i första hand efter mitt äventyr i norr
![]()
Det brukar gå snabbt fram till jul tycker jag. Hoppas det gör det även i år!
För mig handlar det mest om vem som pratar on det är intressant eller ej. Är det bra föreläsare så kan det mesta vara intressantÄsch som du säger, det är ju jättebra att gå på sånt! Jag ska själv på en nördig kurs i götet nästa vecka.Fast även om man är intresserad så har engagemangsnivån en tendens att falna lite när man bara sitter och lyssnar.
Exakt så tänker jag med!Ååååh juuuul! Gud vad jag ska julpynta i år! Har ju lite mer plats för sånt nu, och en mycket mer mysig lägenhet. Mums! Här ska bakas och pyntas!![]()
Exakt så tänker jag med!
För att hänga med här i tråden så ska jag nämligen också flytta, till min första alldeles egna tvåa!
Kommer ha tre saker jag aldrig haft tidigare: Kök (alltså inte bara nån slags vrå utan ett kök!), sovrum och balkong! (Plus badkar)
Tänk vad det ska bakas pepparkakor och mysas med adventsfika och ljusstakar o grejer!
Åh, du kommer ju att få de fyra bästa sakerna ever! Har man ett kök, ett sovrum, en balkong och ett badkar så kommer man rätt långt![]()
Exakt så tänker jag med!
För att hänga med här i tråden så ska jag nämligen också flytta, till min första alldeles egna tvåa!
Kommer ha tre saker jag aldrig haft tidigare: Kök (alltså inte bara nån slags vrå utan ett kök!), sovrum och balkong! (Plus badkar)
Tänk vad det ska bakas pepparkakor och mysas med adventsfika och ljusstakar o grejer!
Spännande!!![]()
Yes & nu har jag fått svarmen är ju omöjligt och veta om det är för att vara trevlig han svarar eller något annat, än iaf så fortsatt spännande
![]()
Hejaheja! Du fick ju svar iaf!![]()
Exakt så tänker jag med!