Singeltråden no. 57

Grattis @Ceta!! :D

@Jaulgreis - åh vilken fin björn!! :love: Själv har jag fotat och kelat med en colliemix, en springer spaniel och en cavalier king charles spaniel här på förmiddagen idag. Den sistnämnde gosade ner sig en lång stund i mitt knä efteråt, jag var nära att packa med henne hem! :love: Ser fram emot att tömma kameran ikväll! :)

Måste dock först åka till Gotland idag och lämna min björnunge. Så. Himla. Tråkigt. Det är liksom inte bara att åka båt, man måste ta sig till Nynäshamn, vänta där i år och dar.... Ååh :arghh:

Då har du nog åkt förbi mig idag :D
Ha det fantastiskt i USA!

Kl
Så. Jäkla. Trött.

Lider med dig @Jaulgreis! Känns som jag inte gjort nånting annat senaste tiden än att resa, och därmed också väntat, suttit i obekväma stolar och bara haft väldigt tråkigt.

Sitter just nu på ett hotellrum och inväntar morgondagens arbete ute med ett provfiske, och jag har alldeles säkert för lite kläder med mig. Jag vet inte varför det alltid blir så att man packar helt fel? Trots att jag VET hur kallt det blir. :p Har införskaffat en fantastiskt fashionabel varm mössa och vantar på macken dock. :D

@Evenstar Haha ja, jag lyssnar redan på jullåtar i hopp om att julen ska skynda sig :rofl:

@Lillelorden 17 november! Vi skrev ju ett önskemål till hyresbolaget eller vad det heter att vi ville flytta ut så snabbt som möjligt och de lyckades hitta en som vill flytta in 1 december. Egentligen går vår uppsägningstid inte ut förens i årsskiftet. Så vi kunde flytta inflyttningsdatumet en hel månad :up:

Hurra hurra finaste @Ceta! :bump:

eventsstyle.com_598.jpeg

Tänkte att tårtan passade bra eftersom att du bor där uppe bland all snö :angel:
en sån fin tårta!!! :love: Tack!!

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 576
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 534

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka