Singeltråden no. 57

Imorgon åker vi!!!!! :bump: :love:

Är inte alls avis :angel:

Jag längtar så efter helg. Den här veckan har varit galet jobbig. Skolinspektionen på besök i klassen och jag intervjuas (grillas) en timme om dagen. Imorgon är sista dagen, phew! Sen kör vi 6 utvecklingssamtal efter det imorgon...
Har haft 4 visningar av lgh den senaste veckan, vilket också varit jobbigt. Hålla allt undanplockat och snyggt, inte vara hemma när man vill. Har inte kunnat leva normalt. Men nu är den SÅLD!
Det +en rejäl gos-stund med pålle idag gör att jag ändå överlever fram till helgen!

Åååh jag är trött men ändå inte, rädd för att försova mig. Skulle egentligen vilja storstäda lägenheten, men tror inte det är så uppskattat av grannarna att dra fram dammsugaren nu :angel:

@Evenstar grattis! :D Gud vad skönt det måste vara! Förstår att det är apdrygt med visningar hela tiden.

Väldigt drygt. Man måste hålla lägenheten så ren och undanplockad som att ingen bor där, typ. Men nu kan vi börja leva som vanligt igen, vilket är skönt.
Ha så kul på din resa!

kl
Idag var sista dagen jag blev granskad av skolinspektionen, vilket var skönt! Det har varit jobbigt med två extra personer som sitter och granskar allt man gör och bara skriver och skriver. Man undrar vad i hela världen de antecknar... Och sen intervju en timma om dagen. Det har varit nyttigt också såklart och har fått fram en del bra synpunkter. Fick också en del beröm vilket känns superskönt. De sa att det är en stökig klass jag har men jag hanterar den väldigt bra, att jag är väldigt tydlig mot dem och har förmågan att ändå få med mig dem och skapa arbetsro. Det känns otroligt skönt att höra, eftersom det ibland känns som jag arbetar på ett zoo :angel: Även rektorn fick ta del av detta och hon berömde mig och sa att hon var väldigt stolt över mig! Det blir en liten push att fortsätta kämpa.
Nu längtar jag efter helg...!

@Evenstar

Ja men det är väl klart att det finns saker att jobba på, det gör det ju alltid! :)

Haha, jag utvecklar när det utvecklar sig tror jag, finns inte så mycket att säga än!

För att bidra med lite singelrelaterade saker så har jag eventuellt en dejt på g. Vi får se vad som händer! Annars händer det inte så mycket på den fronten!

Men ack så spännande ändå! En ny förmåga eller nån du känner sen innan?

Så himla fint med fredag måste jag säga. Bara att få sitta och titta på tv med en mysig filt och en busig kisse. Fint!

Men ack så spännande ändå! En ny förmåga eller nån du känner sen innan?

Så himla fint med fredag måste jag säga. Bara att få sitta och titta på tv med en mysig filt och en busig kisse. Fint!

Nä, detta är en ny förmåga! Men trevlig att titta på och prata med, är väl typ det jag vet :D

Låter som en toppenfredag, själv tittar jag på Greys med en mysig filt men utan katt!

@Evenstar Va skönt att det gick så bra med inspektionerna! Bra att de berättade vad du gjorde bra med :)

@addicted Kul med dejt :) Hoppas på att det går bra så du vill uppdatera om allt sen ;)

Liknande trådar

Relationer Har ni varit med om att möta en blick från någon som bränner till och världen stannar för en sekund? Jag har nu varit med om det totalt...
2
Svar
35
· Visningar
2 495
Senast: Roheryn
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 577
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat