Sv: Singeltråden 53
Har jobbat under superduperstressen nu. Jag klickade igenom min order på Asos i tron om att jag skulle komma till Verified by Visa (och DÅ skulle jag föra över pengar till rätt konto, har blivit superdupernojig med att ha pengar på kortet då mitt kort redan har blivit skimmat). Men det gick igenom utan Verified by Visa! "Jaha" tänkte jag och var snabb med att föra över pengarna.
Men en stund senare så fick jag ett mail från ASOS som sa att köpet inte hade gått igenom, och då var jag snabb med att ta klänningen igen (alltså ni förstår inte hur stressad jag har varit över den där jäkla klänningen) och sen klicka ner resten i kundkorgen. Men då funkar inte studentrabatten istället (och det blev 500 kronor i rabatt, så jag var rätt mån om att få den)!
Så först så mailar jag Asos i panik, och när jag sedan kommer på att det brukar ta några timmar för dem att svara (= någon kan stjäla min klänning IGEN!) så bestämmer jag mig för att registrera ett nytt konto. Och nu har jag försökt med varenda e-mail jag har kommit på (tydligen har jag redan en massa konton där), till slut letade jag reda på mannens gamla studentmail och använde den.
Pjuh. Vilket trauma.