Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ogillar förresten att drömma om flygkrascher två dagar innan man själv ska sätta sig på ett plan...![]()
ceta, gött med ledigt :-)
Jag sitter vid en sjö och väntar på min kollega. Har pumpat båten, monterat motorn och packat. Nu hoppas jag bara solen håller sig framme! Det är under tio grader och lite vind. Försvinner solen blir det inte skönt...
Kul!Jag sitter i soffan och tittar på diverse naturprogram på TV:n (just nu om geparder
). Har åskat och regnat större delen av dagen så jag tycker det är en alldeles lagom sysselsättning.
Låter som en himla härlig dag! Kul med hoppningen!![]()
Jag börjar skolan nu vid 13, och då ska vi skjuta på varandra med färgampuller. Haha.
Ikväll vill jobbet att jag ska jobba, men icke. Jag är fortfarande lite för förkyld för det, men imorn får det bli jobb iaf...
Ogillar förresten att drömma om flygkrascher två dagar innan man själv ska sätta sig på ett plan...![]()
Låter som en jättemysig dag!
Själv ska jag försöka att plugga idag, mannen har tagit ledigt idag så vi tänkte nog ta en liten svängom på stan också![]()
Åker du till Laos måste du åka till Vang Vieng och ägna en dag åt Tubing. Kan vara det roligaste jag gjort.![]()
![]()
Låter härligt! Här är det strålande sol![]()
Ja det känns jättesköntMycket som behöver göras, så tur är nog att jag är ledig!
Hoppas solen håller sig framme! Gör den det låter det som en riktigt härlig dag![]()
Vad är tubing?![]()