Singeltråden 53

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Singeltråden 53

Ogillar förresten att drömma om flygkrascher två dagar innan man själv ska sätta sig på ett plan... :cautious:

Låter som en jättemysig dag!

Själv ska jag försöka att plugga idag, mannen har tagit ledigt idag så vi tänkte nog ta en liten svängom på stan också :)

Ogillar förresten att drömma om flygkrascher två dagar innan man själv ska sätta sig på ett plan... :cautious:

Ah, sådär gör jag ALLTID! Innan jag ska ut och resa är jag hopplös på den punkten. Drömmer att jag flyger, hela tiden! Och det är sällan planet håller sig där det ska i drömmarna. :p

Är du flygrädd? Kul med London! :D

Jag ska också snart åka på semester! Blir troligtvis Kambodja om två veckor. :)

Åh, Kambodja är bra! :D Fattigt som tusan dock... :(
Och så kan jag rekommendera Laos med! Så himla fint!

Nej jag är ju inte det, och brukar inte drömma eller tänka på flygkrascher heller. :p
Skönt nog så kändes det inte som någon "sensitiv" dröm som jag kan ha ibland. Bara en vanlig dröm :D
Blir mycket resande i år känner jag, fjärde turen iväg varav andra till London. Men har inte varit där med en äkta Londonguide innan så det ska bli kul :D

Häftigt med Kambodja!

Jo, det mesta häromkring är ju det... Tyvärr. Laos har vi nog inte kikat på, det kanske skulle kunna funka också. Planen är att hinna med åtminstone Kambodja, Vietnam, Malaysia och Indonesien nu när jag är här. :)

Evvan: Nä okej, skönt det i alla fall. Mest oro för att något skulle skita sig så du inte kommer dit, kanske? :D

Åker du till Laos måste du åka till Vang Vieng och ägna en dag åt Tubing. Kan vara det roligaste jag gjort. :p :D

ceta, gött med ledigt :-)

Jag sitter vid en sjö och väntar på min kollega. Har pumpat båten, monterat motorn och packat. Nu hoppas jag bara solen håller sig framme! Det är under tio grader och lite vind. Försvinner solen blir det inte skönt...

Ja det känns jätteskönt :) Mycket som behöver göras, så tur är nog att jag är ledig!
Hoppas solen håller sig framme! Gör den det låter det som en riktigt härlig dag :)

Kul! :) Jag sitter i soffan och tittar på diverse naturprogram på TV:n (just nu om geparder :D). Har åskat och regnat större delen av dagen så jag tycker det är en alldeles lagom sysselsättning.

Låter härligt! Här är det strålande sol :p

Låter som en himla härlig dag! Kul med hoppningen! :)

Jag börjar skolan nu vid 13, och då ska vi skjuta på varandra med färgampuller. Haha.
Ikväll vill jobbet att jag ska jobba, men icke. Jag är fortfarande lite för förkyld för det, men imorn får det bli jobb iaf...

Ja det skall bli jättekul verkligen! Har blivit en liten tradition att göra det under "teori-veckorna" då man ju inte får rida :p Så passar vi på att rida för vår gamla ridlärare med :)

Ouch, ja det förstår jag! Jag drömde med en dröm som sitter kvar lite inatt (har drömt mycket hela veckan!). Men detta var en dröm som liksom var trevlig, och jag vill tillbaka :p (Till skillnad från tidigare nätters drömmar som varit betydligt mer otrevliga!)

Låter som en jättemysig dag!

Själv ska jag försöka att plugga idag, mannen har tagit ledigt idag så vi tänkte nog ta en liten svängom på stan också :)

Låter riktigt bra det med :)

Sitter och väntar på att mina bagels skall jäsa nu :) Snart är det dags för kokning!

Har även varit duktig och skickat in tre spontanansökningar på jobb med *klapp på axeln*

Enda smolket i bägaren är att min bröstbensinflammation (kronisk) har flammat upp igen starkare än någonsin, så har lite svårt att röra mig och andas :grin: Hoppas att det funkar att rida ikväll.. himla typiskt att jag har en princip i att alltid rida i säkerhetsväst när det är bommar framme, men jag tror inte den kommer hjälpa mig i smärtan idag....

Jag har varit i skolan & nu blir det en liten snabbis i stan då jag behöver köpa lite saker.
Sen Måste jag dammsuga.:o
Efter det blir det ridlektion.
Meningen är att vi(jag) ska bada lilltjejen idag med då hon ska ställas på lördag.Får se om det hinns med idag annars får vi göra det imorgon innan M ska iväg och repa.

Ja det känns jätteskönt :) Mycket som behöver göras, så tur är nog att jag är ledig!
Hoppas solen håller sig framme! Gör den det låter det som en riktigt härlig dag :)

Härligt med sol men KALLT var det! Huuu... Hur mycket kläder som helst men det spelar ingen roll på sjön. Nu sitter jag med datoruppgifter och fryser om fötterna trots att jag fortfarande har underställ och tjockstrumpor på mig.

Vad gott med bagels! Dock surt med inflammationen. Jag är ej avundsjuk på den biten...

Packa varmt! Jag var i London i november och det var inte nådigt. Jag skulle ta det säkra före det osäkra och ta med raggsockorna också. Förhoppningsvis är det dock fortfarande höstfint :love:

mvh nerkyld och avundsjuk

(Heddan, jag är rätt avis på ditt resande också. Bara så du vet.)

usch, kan tänka mig det! Din beskrivning för mig tillbaka till exkursioner i soligt, me n ack så kallt väder! hjälp vad man kan frysa egentligen :p

Mina bagels blev smarriga :d Men inflammationen är inte så trevligt nej :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
701
Senast: Hermelin
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 628
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 600
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka